Penøttsmør Skrevet 11. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2013 Har en liten opprydding i hundeutstyret og selger derfor noen seler. Non-stop Nansen Nomesele størrelse gul(altså 4) Den er brukt på en håndfull turer, og ble kjøpt i påsken. Da den ble for liten til frøkna har den bare ligget her. Den er helt fin, bærer ikke tegn til å være brukt, og er nyvasket. Var til tenkt en frøken på 19 kg, men hun ble litt lang i ryggen for den. Betalte litt over 600 kroner for den ny. Selges for 350; Har også en kombitrekk sele fra Kennel i størrelse L til salgs. Den er godt brukt, har noen få rifter i paddingen men er hel. Selges for 80 kroner. Kjøper betaler porto, eller henter i Nittedal(ved hellerudsletta'ish) Kan eventuelt møtes i Oslo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 11. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2013 Bilde av selene på hund? :-) Tror du en av de kan passe en kelpie hannhund? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 11. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2013 Non Stopen passer Maia BOrder Collie på ca 17 kg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 11. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2013 Og non stopen i gul er for stor til BC Nora på 14/15kg. Selger forøvrig min også, om flere vil ha den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 11. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2013 Den gule passer akkurat til Issi på 14-15 kg sånn for størrelse sammenligning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Penøttsmør Skrevet 11. Juli 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2013 Bilde av selene på hund? :-) Tror du en av de kan passe en kelpie hannhund? Hvor stor er en kelpie? Her er den svarte selen fra kennel på Frøkna: http://hjortehjerte.files.wordpress.com/2013/01/vilje01.jpg Litt stor til henne som du ser. Tar noen bilder av de selene utstrekkt på henne i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Penøttsmør Skrevet 11. Juli 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2013 Den gule passer akkurat til Issi på 14-15 kg sånn for størrelse sammenligning. Men den passer frøkna mi på 19, så det kommer litt ann på fasongen på dyret. Er issi en kelpie? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 11. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2013 Men den passer frøkna mi på 19, så det kommer litt ann på fasongen på dyret. Er issi en kelpie? ja hun er kelpie, hun er en liten tønne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 11. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2013 Den gule passer akkurat til Issi på 14-15 kg sånn for størrelse sammenligning. Tror du den blir for liten til min? :-P han er ca 16kg nå. tipper han vil bli opp i 20kg som voksen kanskje og høyde på 48-49 ferdig utvokst. hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Penøttsmør Skrevet 12. Juli 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Juli 2013 Tror du den blir for liten til min? :-P han er ca 16kg nå. tipper han vil bli opp i 20kg som voksen kanskje og høyde på 48-49 ferdig utvokst. hehe! Du kan jo måle da, her er linken til størrelses guiden: http://www.non-stopdogwear.no/index.php/nsdw/Produkter/Trekkseler/Nansen-nomesele Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 12. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Juli 2013 Tror du den blir for liten til min? :-P han er ca 16kg nå. tipper han vil bli opp i 20kg som voksen kanskje og høyde på 48-49 ferdig utvokst. hehe!Tror den vil passe! Nora er veldig slank og smal, issi trekker nok mye mer i bredden som gjør at den passer henne på lik vekt. Edit: ser nå at dette er Nansen selen. Jeg har Non stop free motion jeg. De er jo laga litt forskjellig, så kanskje str. er litt annerledes der. Den er litt annerledes, og kan reguleres litt. Til salgs er den og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 12. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Juli 2013 Tror den vil passe! Nora er veldig slank og smal, issi trekker nok mye mer i bredden som gjør at den passer henne på lik vekt. Edit: ser nå at dette er Nansen selen. Jeg har Non stop free motion jeg. De er jo laga litt forskjellig, så kanskje str. er litt annerledes der. Den er litt annerledes, og kan reguleres litt. Til salgs er den og. Issi har non stop gul sele btw. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 12. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Juli 2013 Issi har non stop gul sele btw. Begge er non stop, men hun har vel samme som Nora, free motion. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Penøttsmør Skrevet 12. Juli 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Juli 2013 Sort sele størrelse L - vist på Frøkna på 19 kg http://i1362.photobucket.com/albums/r690/byekari/IMG_20130712_170425_zpsde1fc163.jpg Oven i fra sånn passlig utstrekkt. http://i1362.photobucket.com/albums/r690/byekari/IMG_20130712_170445_zps8a24febf.jpg Nansen selen ikke utstrukket http://i1362.photobucket.com/albums/r690/byekari/IMG_20130712_170259_zpsb8307eff.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IrisV Skrevet 12. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Juli 2013 Tror den vil passe! Nora er veldig slank og smal, issi trekker nok mye mer i bredden som gjør at den passer henne på lik vekt. Edit: ser nå at dette er Nansen selen. Jeg har Non stop free motion jeg. De er jo laga litt forskjellig, så kanskje str. er litt annerledes der. Den er litt annerledes, og kan reguleres litt. Til salgs er den og. Har du free motion selen til salgs? Str? Send meg evt pm, så slipper en å OT tråden for mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 13. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2013 Iris hvis du leser i dag før sønn reiser kan du komme over og prøve nonstop i samme størrelse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 24. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2013 Tror du den blir for liten til min? :-P han er ca 16kg nå. tipper han vil bli opp i 20kg som voksen kanskje og høyde på 48-49 ferdig utvokst. hehe! Send en mld til Kelpiejenta og hør hvilke str hun har til Anton, det vil være et bedre sammenligningsgrunnlag enn lille Issi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts