Gå til innhold
Hundesonen.no

Bakpart som ikke fungerer helt


Recommended Posts

Terho var ute en lite tur i hagen mens jeg hentet posten. Han gikk for å gjøre sitt fornødne og jeg kom tilbake til en hund med diare. Han hadde tidligere på dagen stjålet en pose med dentastix og regnet med at dette var den skyldige siden avføringen var oransje.

Inn i dusjen ble det, hunden ble spylt og tørket, men utover kvelden merker jeg at han sliter med å reise seg opp. Han piper ikke av smerte hvis han prøver, kun vanlig jeg vil noe, men får det ikke til piping. Om han først blir hjulpet opp både går, traver og løper han, tisser som normalt på et bein, begge veier. Men senga og sofaen er vanskelig å komme opp i og han mangler liksom det siste lille frasparket.

Vi skal ned til dyrlegen klokken halv ett så da tenkte jeg at jeg like så greit kan spørre her om noen har vært borti lignende mens jeg venter på at den tiden skal komme! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat det samme skjedde med min hund på mandag. Eller, det høres likt ut hvertfall :P Bare at vi var på telttur i Nordmarka da han ikke greide reise seg på morningen, så måtte bære han et stykke. Men når jeg først satte han ned fordi jeg ikke greide bære lengre fungerte han fint etterhvert. Det var bare det å reise seg opp som var vanskelig.

Vi dro rett til vet, men hun klemte her og der og fant ingenting, tullingen av en hund jeg har skal jo selvfølgelig ikke vise andre at han har vondt :P Men hun så på når han prøvde å sette seg og gav opp fordi det var vondt. Vi fikk smertestillende og betennelsesdempende tabletter, og nå to dager seinere virker han helt fin igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...