bikkjene Skrevet 7. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2013 Finnes det noe hundebur som ikke er så tungt å bære inn og ut av bilen? Jeg synes det sammenlagte buret er tungt nok og jeg klarer ikke å bære de tunge Veriocage og Hercules selv. Jeg må bære buret ut og inn av bilen annen hver uke pga. diverse ting som jeg ikke kan ha bilbur pga. plass. Jeg har ingen andre som kan hjelpe meg heller å bære. Jeg har prøvd å løfte opp både variocage og hercules i dyrebutikker og jeg klarer ikke å løfte de i det hele tatt. Har ikke sjans. Jeg sliter mer enn nok med å bære de sammenlagte gitterbura inn og ut. Noen bilbur som er lette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 7. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2013 Bilextra sitt dobbelt bur er ganske lette sammenlignet med hva jeg har hatt før. Husker ikke navnet, men du finner det på nettsiden deres. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 7. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2013 Buret som dem som lager Norwegian Polar lager er lette. Jeg har dobbelt bur jeg bærer ut og inn selv og det er ingen plass å gå på for å få det inn i bilen. Det blir tilpasset bur til bilen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillemunn Skrevet 7. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2013 Trønderburet veier heller ikke spesielt mye, mitt er relativt stort og jeg klarer helt fint å bære det inn og ut av bilen selv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 7. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2013 Aluconsult sine er veldig lette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 7. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2013 FOr meg som er liten så blir dobbelt buret mer fomlete stort enn tungt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 7. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2013 Til å være helsveiset, synes jeg ikke Kela burene er spesielt tunge. Gikk helt greit å løfte ut og inn det forrige buret mitt. Eneste er at det er litt vanskelig å handtere store dobbeltbur alene... Evt har du mulighet til å få rygget bilen inn mot et bord eller liknende, kan du vel fikse sånn at du bare kan dra det over? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 7. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2013 Retreq sitt enkeltbur veier 12 kg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts