jma Skrevet 6. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2013 Jeg låner en leilighet i helga, og siden bikkja mi ikke akkurat passer så bra i leilighet/blokk så har jeg byttelånt hund med oppdretter Frozt er ei tispe på ca. halvannet år. Hun er utroolig rolig og enkel å ha med å gjøre. Jeg glemmer nesten at hun er her noen ganger, haha... Åsså har jeg lufta en annen hund idag, for noen venner. Dette er Phoebe, en amstaff på 14 år. En veldig skjønn og smågal liten vovve. 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 6. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2013 14 år???! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 6. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2013 Flotte jenter,men fjortenåringen tok kaka Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 6. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2013 Fine hunder! Håper mine ser like spreke ut når de er 14 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 6. Juli 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2013 Ja, jeg husker ikke om hun har blitt 14, men hun blir i år iallefall Hun er utrolig sprek, men hun ser ganske dårlig da. Det ser dere kanskje på det nederste bildet, pupillene er helt grå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annik Skrevet 6. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2013 Hadde jeg sett Phoebe ute på gata, så hadde jeg aldri trodd hun var 14 år! Så sprek som hun ser ut til å være, håper jeg Milo er i den alderen også! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 7. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2013 Crazy, vakre Phoebe 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shira Skrevet 12. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Juli 2013 Vakkre hunder Herlig å se en så sprek 14 åring 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 12. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Juli 2013 Så flotte damer! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 12. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Juli 2013 Vakre damene 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 18. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2013 Guri...så flott 14åring!!! Hvordan rase er Frozt? Likte hun veldig godt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 18. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2013 Imponert over gamla! Hadde aldri tippet at hun var 14 år. Samboeren min sin tidligere hund var og likedan og ble like gammel, frisk og "galen" frem til siste døgn. Likte tegningene veldig godt på lånehunden din. Ja, jeg husker ikke om hun har blitt 14, men hun blir i år iallefall Hun er utrolig sprek, men hun ser ganske dårlig da. Det ser dere kanskje på det nederste bildet, pupillene er helt grå. Og OT, men i sollyset synes jeg min hunds pupiller kan se litt blå ut, ikke ellers, vet du om det er normalt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 18. Juli 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2013 Guri...så flott 14åring!! Hvordan rase er Frozt? Likte hun veldig godt Frozt er en presa canario. Imponert over gamla! Hadde aldri tippet at hun var 14 år. Samboeren min sin tidligere hund var og likedan og ble like gammel, frisk og "galen" frem til siste døgn. Likte tegningene veldig godt på lånehunden din. Og OT, men i sollyset synes jeg min hunds pupiller kan se litt blå ut, ikke ellers, vet du om det er normalt? Aner ikke om dette er normalt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts