Krilo Skrevet 1. Juli 2013 Rapporter Skrevet 1. Juli 2013 Våknet ca 8 av at samboer sa hade og dro på jobb, men sovnet igjen før jeg rakk å ta bilde.. Men ca 9 våknet jeg igjen, men Leo sov Så halvsov jeg en time til og ca 10 tittet jeg ut av vinduet for å se hvordan været var Ca 11 hadde jeg akkurat gått ut av dusjet, og sjekker ståa med blåmerket etter bittet fra en hund på baksiden av kneet.. Også gikk vi på tur, og det får dere litt bilder av Leo må hoppe opp på alt av høyder, enten de er små eller store Vi møtte på My på vei tilbake fra turen Og vi måtte sjekke ut alle kajakkene til kjæresten til broren til samboer, de var spennende! Og ca 12 var vi hjemme igjen Rundt 13 spiste jeg frokost (ostesmørbrød) 14 er jeg ute å henger opp klesvaska Ca 15 har jeg børstet Leo, og han har fått et tyggebein for innsatsen 16 sjekker jeg ståa med kyllingen, fortsatt litt frossen.. Kl 17 har jeg gått rundt meg selv for å finne igjen tlf. Og husker ikke helt hva jeg holdt på med.. Kl 18 leser jeg på sonen Kl 19 spør jeg Leo om han vil ut en liten tur... Kl 20 er jeg ute å henter meg litt rabarbera Ca 21 er Leo og jeg ut å rusler for å møte samboer som har vært å trent Rundt 22 fryser jeg, så jeg går for å lukke verandadøra, noen koser seg ute.. Og 23 spiser jeg is til kveldsmat, det er tross alt sommer Og 24 har Leo og jeg lagt oss Og det var den dagen 1 Siter
Teserere Skrevet 1. Juli 2013 Rapporter Skrevet 1. Juli 2013 Haha, alle har spist is idag Leo ser skikkelig god og myk ut Edit: jeg har samme sengetøy som deg! Det er bare så fint, jeg digger det Siter
SFX Skrevet 1. Juli 2013 Rapporter Skrevet 1. Juli 2013 Jeg tror kanskje 1700-bildet ditt er det kuleste jeg noen gang har sett i en EFIT! 1 Siter
Krilo Skrevet 1. Juli 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Juli 2013 Jeg tror kanskje 1700-bildet ditt er det kuleste jeg noen gang har sett i en EFIT! Haha, ikke sant?! jeg gikk rundt leeenge for å finne igjen tlf, også fant jeg den og så at kl var 17 og husket jo ikke hva jeg egentlig holdt på med så da ble det sånn Siter
Krilo Skrevet 1. Juli 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Juli 2013 Haha, alle har spist is idag Leo ser skikkelig god og myk ut Edit: jeg har samme sengetøy som deg! Det er bare så fint, jeg digger det Is er superduper viltig å spise, særlig om sommeren Han er ganske så deilig og bløt, eller ikke akkurat nå, han har nesten ikke underull igjen, bare dekkhår, så han er litt "hard" akkurat nå i røyteperioden Det er så deilig det sengetøyet! Siter
Gjest Skrevet 1. Juli 2013 Rapporter Skrevet 1. Juli 2013 For en herlig pelsball! Og NÅ må jeg gå i fryseren og hente is Siter
Aslan Skrevet 2. Juli 2013 Rapporter Skrevet 2. Juli 2013 Leo altså Jeg liker gjøre-ingenting-dager 1 Siter
Anemone Skrevet 2. Juli 2013 Rapporter Skrevet 2. Juli 2013 Av og til får jeg så lyst på en sånn pelsdott 1 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 2. Juli 2013 Rapporter Skrevet 2. Juli 2013 Åh, som jeg også lengter etter sånn lange dager uten noe spesielt å gjøre! 1 Siter
Krilo Skrevet 2. Juli 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Juli 2013 For en herlig pelsball! Og NÅ må jeg gå i fryseren og hente is Takk haha, is er utrolig godt, sørlig med ekstra stæsj på Leo altså Jeg liker gjøre-ingenting-dager Det er egentlig deilig med sånne dager, jeg er bare ikke så god på det..rastløs Av og til får jeg så lyst på en sånn pelsdott Åå, tusen takk Åh, som jeg også lengter etter sånn lange dager uten noe spesielt å gjøre! Det er egentlig deilig, men jeg er så rastløs, alltid så jeg er ikke så flink på å nyte dem når det bare er vanlig fri dag og ikke ferie Elsker hund og katt på tur bildet! Veldig enig, det er så herlig å se på de 2 sammen, og hvor mye de betyr for hverandre! Siter
Recommended Posts