Gå til innhold
Hundesonen.no

Søker trygge sosialiseringshunder, Stavanger


Orca
 Share

Recommended Posts

Hei! :)

Jeg har en kompis som har fått seg sin første hund, en manchesterterriervalp som nå er 5 måneder gammel. Han fortalte meg at han var usikker på hva han skulle gjøre, siden den visstnok hadde havnet i slåsskamp med en 3 mnd gammel griffon. Jeg foreslo for han å spørre her, men jeg har ikke tålmodighet til å vente så jeg lagde en tråd selv. :lol:

Jeg vet ikke hvordan denne slåsskampen var, om det var reell slåssing eller mer knuffing og uenigheter, ikke lett å si noe om siden jeg ikke var der. Men jeg foreslo at han burde la valpen få treffe trygge sosiale hunder så ikke denne hendelsen setter varig inntrykk så hun utvikler usikkerhet. Jeg har ikke møtt valpen enda, men alltid greit med litt sosialisering. Og så prøver jeg og lokke kompisen min litt inn i hundemiljøet så han får se hvor koselig det er :ahappy:

Så er det noen i Stavangerområdet som har en trygg hund og vil gå tur/sosialisere?

Har ikke hørt med kompisen min om han vil enda, han får vurdere det selv når jeg viser han tråden, men tenkte jeg kunne forhøre meg litt likevel :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...