Benedicte Skrevet 27. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2013 * Svart flybag selges til hunde kroner. Kan sjekke målene, men jeg tror det er den største av sherpa sine. Fløy en liten basenjifrøken på 4 mnd 100,- kroner SOLGT * Sofa i imitert skinn. Veldig praktisk når man har hund! 1000,- kroner, må hentes på Greverud Kan speilvendes * Svært pent brukt 48 liter Resun DMS-400T5 akvarium selges. Har blitt brukt til saltvann, men kan også brukes som ferskvannsakvarium.To lys i armaturet har gått, men to virker. Akvariet er utstyrt med T5 rør som gir veldig god belysning som fremhever farge hos fisk, og stimulerer til god plantevekst om du ønsker å bruke det til ferskvann. Inkluderer varmekolbe, sirkulasjonspumpe, orginalt innvendig filter og algeskrape.Stein brukt i akvariet kan også medføles om ønskelig. Bord medfølger ikke. Hentes i Oslo 800,- kronerSOLGT * Sebrabilde fra IKEA. 200,- 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 27. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2013 oh, jeg vil ha sofa! fakeedit. Sambo sa nei. * teit * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjea Skrevet 27. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2013 Jeg vil gjerne ha sebrabildet! Null stress å komme til Greverud en ettermiddag/kveld det passer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbogutten Skrevet 27. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2013 Jeg tar gjerne den flybagen! Jobber du i nærmeste fremtid og har mulighet til å ta den med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 27. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2013 Er vel ikke sovesofa tilfeldigvis? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 27. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2013 Er vel ikke sovesofa tilfeldigvis? Nei, dessverre Bildet og sofaen er fortsatt til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 27. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2013 Nei, dessverre Bildet og sofaen er fortsatt til salgs Synd. Ellers hadde du sluppet å flytte på den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 27. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2013 Bah skulle gjerne hatt sofaen hit til Molde :-P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H P Skrevet 27. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2013 Hvor snart må sofaen bort? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 27. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2013 Hvor snart må sofaen bort? Bør vel hentes senest 8/9 juli. Jeg overlever om den står til da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H P Skrevet 28. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2013 Da vil jeg veldig gjerne ha den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 3. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2013 Har du solgt sofaen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 3. Juli 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2013 Sofaen er solgt ja, så det er bare sebrabildet igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts