Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som vil låne meg et regndekken (strl. 55-60)? :) (Oslo)


Irenen
 Share

Recommended Posts

Kjære soniser.

Er det noen som har lyst til å hjelpe meg med et lite problem?

Skal på uteutstilling i Nederland på lørdag, og det er meldt en god del regn. Siden vi skal fly dit skal jeg ikke ta med hverken telt eller sammenleggbart bur, men har ikke spesielt lyst til at Nora skal være klissvåt i ringen :hmm:

Har ikke råd til å kjøpe regndekken til henne akkurat nå, så derfor lurer jeg på om det er noen snille soniser som kunne tenke seg å låne meg et dekken? :) Vi skal være borte fra førstkommende fredag til mandag.

Nora er ca 57cm fra skulderblader til halefeste og veier 22-23 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke regndekken, men har et par med nylonstoff som ihvertfall tar unna det verste. Str. Kovu, det burde vel passe frøkna, gjør vel ikke noe om det er litt stort. Ta kontakt om du ikke får noen bedre tilbud.

Jeg tror ikke det skal regne så voldsomt, så det holder sikkert, men jeg ser om jeg får tak i regndekken først i tilfelle :)

Jeg har hurrta dekken som vil passe. Men er med fleece inni og regntett over.

Åh, har du? :D Men er det et sånn tykt eller tynt et du har? Frøkna har så tett pels og liker ikke varme, så mulig det blir veldig varmt for henne hvis det er denne typen du har? Eller er det denne? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...