Benedicte Skrevet 25. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2013 Jeg er på jakt etter et mobilabonnement med fri bruk av data hele året. Den må også inneholde en del gratis sms og litt ringeminutter, men det er internetten jeg bruker aller mest. Er det noen som har forslag til abonnement til meg? Jeg trenger ikke fri SMS, MMS og ringeminutter slik alle abonnementer tilbyr, men fri bruk av data! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roxie88 Skrevet 25. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2013 Hm slik som jeg skjønner det kan du ta dette abonementet: http://www.onecall.no/abonnement/grunnpakka.php Og så plusse på med tilleggspakke der du betaler 179 kr ekstra per mnd for fri data: http://www.onecall.no/tilleggstjenester/mobildata_tilleggspakke.php 179 + 99= 278 kr per mnd 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 25. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2013 Jeg har Talkmore sitt "500 TSM + 5 GB 349,-/mnd". 500 ring, sms, mms. 5GB data 349,- 9,-/mnd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 25. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2013 Verdt å merke seg at fri bruk av data, ikke er fri bruk. De opererer med en grense på 5 eller 6 gb i mnd, så reduseres hastigheten din. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 25. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2013 Verdt å merke seg at fri bruk av data, ikke er fri bruk. De opererer med en grense på 5 eller 6 gb i mnd, så reduseres hastigheten din. Det er helt sant. Ved 5gb så reduseres hastigheten. Og det er elendig!!! Jeg går alltid over, og forbanner meg like mye over at nettet henger hele tiden da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 25. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2013 Hos chess kan du bestille en tjeneste til ditt abonnement som heter chess supersurf. For 6gb data koster det 239kr mnd. i tillegg kommer abonnementet du har. chess opererer med ett til 99kr mnd, da har du 150 ringeinutter, sms og mms inkl. Ellers har du det til 199 som er fri bruk av alt utenom data. Chess har 6gb som grense før hastigheten reduseres. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 25. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2013 Jeg har Chess sjakk matt, er KJEMPE fornøyd. Jeg betaler 499,- i mnd for fri bruk av ALT. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BareLinn Skrevet 26. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2013 Vil bare skyte inn her at CHESS SJAKK MATT, koster kun 199- pr mnd, inkl FRI BRUK av alt! Så d var nevnt at noen betalte 499,- men d er isåfall inkl.bindingstid og kjøp av tlf samtidig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 26. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2013 Vil bare skyte inn her at CHESS SJAKK MATT, koster kun 199- pr mnd, inkl FRI BRUK av alt! Så d var nevnt at noen betalte 499,- men d er isåfall inkl.bindingstid og kjøp av tlf samtidig sjakk matt til 199 er ikke fri bruk av datatrafikk. Du får 1000mb til disposisjon. Så må du betale etter det. Men det skal være mulig å kjøpe tilleggstjeneste med mer datatrafikk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 26. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2013 sjakk matt til 199 er ikke fri bruk av datatrafikk. Du får 1000mb til disposisjon. Så må du betale etter det. Men det skal være mulig å kjøpe tilleggstjeneste med mer datatrafikk. 1000bm er jo faktisk endel. Jeg har aldri klart å bruke opp mine selv om jeg kobler den på pc i blant også. Chess og et par andre leverandører har altså 199 for fri bruk av alt bortsett fra datatrafikk der du har en grense på 1GB datatrafikk. Hvor mye datatrafikk bruker du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 26. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2013 Jeg bruker over 5gb i mnd.. Fant ut idag at det var veldig mye av en på jobben. Skjønner ikke hva jeg gjør. Jeg har på facebook og slikt 24/7, men de hadde hun også, og brukte bare 400mb i mnd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 26. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2013 Jeg bruker over 5gb i mnd.. Fant ut idag at det var veldig mye av en på jobben. Skjønner ikke hva jeg gjør. Jeg har på facebook og slikt 24/7, men de hadde hun også, og brukte bare 400mb i mnd. Og du bruker kun nettverket på mobil? Du bruker ikke mobilen som trådløst nett feks? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 26. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2013 1000bm er jo faktisk endel. Jeg har aldri klart å bruke opp mine selv om jeg kobler den på pc i blant også. Chess og et par andre leverandører har altså 199 for fri bruk av alt bortsett fra datatrafikk der du har en grense på 1GB datatrafikk. Hvor mye datatrafikk bruker du? Jeg bruker oppunder 1000mb i mnd, noen mnd har jeg vært over. Men da har jeg glemt å ha spotify på offline for eksempel. Men jeg kobler aldri tlf min til pcen. Har den da sånn at mail og alt kommer inn til enhver tid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 26. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2013 Og du bruker kun nettverket på mobil? Du bruker ikke mobilen som trådløst nett feks? Kun mobil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100011 Skrevet 26. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2013 Chess Sjakk Matt! Fri bruk til kr 499 pr mnd. Billigere abo finner du ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 26. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2013 Chess Sjakk Matt! Fri bruk til kr 499 pr mnd. Billigere abo finner du ikke. Du kan få det enda litt billigere: Om du har sjakk matt til 199, og bestiller supersurf 6000mb i tillegg betaler du hele 438kr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts