roxie88 Skrevet 24. Juni 2013 Rapporter Skrevet 24. Juni 2013 Noen som har Molly Mutt senger til hunden(e) sine? Efaringer? Er de slitesterke? Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 24. Juni 2013 Rapporter Skrevet 24. Juni 2013 Jeg har to hundesenger og en katteseng Jeg liker de nok bedre enn hundene, for de ligger heller i burene sine der de har andre underlag Men de virker slitesterke, stoffet virker litt "hardt"/sterkt om du skjønner Siter
MonicaT Skrevet 24. Juni 2013 Rapporter Skrevet 24. Juni 2013 Jeg har hatt to stykker, men ene bikkja har gnagd begge to i stykker. Synes de er fine og virker som hundene synes de var greie å ligge på. Jeg hadde sengetøy, gamle hundepper etc inni. Siter
Sjokospaniel Skrevet 24. Juni 2013 Rapporter Skrevet 24. Juni 2013 Anbefales! Kan kjøpes hos alphadog.no :-) De er slitesterke, men alt kan gnages i stykker.... så lenge vi snakker normalt bruk så holder de lenge! Enkelt å vrenge av stoffet for å vaske også. Hunden her elsker senga når den fylles med tekstiler som lukter kjent; gamle klær, tepper, håndduker etc. Siter
Nilsina Skrevet 26. Juni 2013 Rapporter Skrevet 26. Juni 2013 Eg kjøpte to Molly Mutt senger for å ha i bilburene, og begge var revna og ødelagde etter ca 1 veke, etter kun småturar i bilen..... :-/ Siter
Persille Skrevet 26. Juni 2013 Rapporter Skrevet 26. Juni 2013 (endret) Persille, min katt har en Molly Mutt pute som hun er veldig glad i. Trekket virker slitesterkt, ganske kraftig bomull, har vasket trekket et par ganger og det har holdt seg fint. På www.mollmutt.no er det bilde av de ulike designene, vanskelig å velge hvem som er finest Vi har også en dachs i familien som er glad i sin Mutt, den har vi lagt i et hjørne slik at han kan krype seg litt sammen, liker å ligge litt trygt... Endret 26. Juni 2013 av Persille Siter
Recommended Posts