Gå til innhold
Hundesonen.no

Dere som bruker tegnebrett


Guest vivere
 Share

Recommended Posts

Guest vivere

Jeg er utrolig dårlig til å bruke tegnebrett, egentlig er jeg ikke spesielt god til å redigere heller :) En gang i fortiden hadde jeg et lite Wacom graphire brett som jeg var relativt komfortabel med og da det forsvant kjøpte jeg et som var altfor stort for mitt bruk. Nå ser jeg at Wacom kommer med et brett hvor man kombinerer brett og trykkfølsom skjerm og lurer på om noen har meninger om en slik løsning. http://tinyurl.com/pgss2p4 : Riktig nok står det i annonsen at det for for designere og erfarne og jeg er verken designer eller erfaren, så er dette brette noe man bør snuse på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror da det fungerer ganske greit. Selv har jeg jo et skjempedårlig og billig tegnebrett som er 7-8 år gammelt :P Der er jo trykkfølsomheten i pennen, så jeg ser ikke for meg at det skal være nevneverdig stor forskjell på akkurat det punktet. Men å kunne få bildet man tegner på denne skjermen er jo en fin løsning. Erfaren eller ikke, så tror jeg det tar litt tid å venne seg til dette, men tror ikke det blir noe problem om man ikke har så mye erfaring :)

Men om du har bruk for det? Tjaaa.. Det virker kanskje som om det er viktig for deg å ha skikkelig kvalitet, selv om du kanskje ikke trenger det i den fasen du er i nå :P Men hvem vet, det kan jo hende du får en skikkelig gnist av å tegne med et slikt det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...