Gjest Skrevet 20. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2013 Selger rent, ikke smakstilsatt proteinpulver til en 50kr. Har blitt stående på et mørkt gjesterom Kan hentes i Troms og på Østlandet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 20. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2013 hvor på Østlandet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 20. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2013 Sandvika/Oslo Jeg kommer meg til diverse stasjoner derimellom (Sandvika-Lysaker-Skøyen-National-Oslo S-Lillestrøm-Gardermoen) etc, men ikke kjøre til type Ås/Drammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 20. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2013 Hvor lenge har det stått? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 20. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2013 Kjøpte det i .... September i fjor? Ca Det er pulver inni seg, ikke klumper (jeg rista på den da jeg tok bilde ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 20. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2013 Jeg kjøper gjerne Hvor kan jeg hente/møte deg? Bor på Tveita Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 21. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2013 lol aner ikke hvor Tveita er! Så eh, jeg kan sende deg melding når jeg er i Oslo, kommer ned 3-4-5Juli en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 21. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2013 Haha Ingen veit hvor Tveita er jooo! Men ok, you do that! Jeg er hjemme da, rett før ferien min, hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 21. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2013 Ta diskusjonen i egen tråd. Mod. Raksha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts