Gå til innhold
Hundesonen.no

Trening Sarpsborg/Fredrikstad

Recommended Posts

Skrevet

Er det noen soniser i disse perifierie trakene som kunne tenke seg å trene spor, felt og lydighet?

Jeg jobber oddetallsuker, men har da fri partallsuker. Og aner ikke hvor lenge jeg blir boende her i distriktet. Men har jo flyttet fra hele treningsmiljøet nå, og jeg kjenner ingen her lengre heller. :P

Skrevet

Ah. Det kan være litt snilt ja! Neste uke jobber jeg igjen da, men så har jeg en hel uke fri igjen!

Men er vi fler soniser her?

Guest Michellus
Skrevet

Det er usikkert dessverre :/ Hvordan ser neste uke ut for dere? Torsdag-søndag?

Skrevet

Ok, du jobber altså fast på oddetallsuker? :)

Japp. Fra mandags kveld til mandags morgen. Hver natt. Men så har jeg da hele partallsuken fri da. :P

Skrevet

Noen som kanskje kunne tenkt seg å prøve å lære meg å gå spor?
For, jeg har forsøkt flere ganger, men sliter medå slippe kontrollen. Jeg vet jo hvor det hersens sporet er, og om bikkja ikke tar det, så har jeg alt for lett for å lede dyret på sporet.

Skrevet

Til uka kan jeg formiddag onsdag og torsdag, og ettermiddag mandag, tirsdag og fredag.

Jeg kan også i helgen :)

Hvor kan det være aktuelt å trene? Jeg trener vanligvis på Kalabanen, men er absolutt mobil.

Guest Michellus
Skrevet

Det er veldig fint å trene der Sarpsborg hundeklubb holder til, synes jeg :) De har en stor og fin grusbane med hinder og stige pluss en utrolig fin skog rundt man kan trene spor og rundering i uten problemer.

Skrevet

Ja, hos Sarpsborg Hundeklubb er det fint. Jeg vet de har tenkt å behandle banen med Roundup de nærmeste dagene, og da er det ikke mulig å trene der på en liten uke.

Skal se om jeg finner noe info om dette.

Hvem vil/kan kommende uke, og hvilke dager?

Skrevet

Jeg vet ikke om de er plaget av tuneflue ved banen til Sarpsborg hundeklubb? Den er på sitt verste nå, så det kan hende at det er plagsomt mye i de traktene..

Hvilket nivå ligger dere på?

Skrevet

Tuneflua hadde jeg glemt. :P sånn er det å ikje ha bodd her en stund...

Jeg har en A spor hund, og en som ikke kan noe. :P