Gå til innhold
Hundesonen.no

Puppia sele


Recommended Posts

Jeg har puppia mesh seler i str M og L liggende, må ha nye sele til valpen så de er ledgie så snart jeg får tak i en ny. Regner med å ha det i orden før helgen. Kan gi deg en tilbakemelding så snart jeg har fått kjøpt/bestilt ny til Lykke :)

Begge selen er brukt en mnds tid hver.

Edit;

M - grønn

L - rød

Endret av *mokken*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har puppia mesh seler i str M og L liggende, må ha nye sele til valpen så de er ledgie så snart jeg får tak i en ny. Regner med å ha det i orden før helgen. Kan gi deg en tilbakemelding så snart jeg har fått kjøpt/bestilt ny til Lykke :)

Begge selen er brukt en mnds tid hver.

Edit;

M - grønn

L - rød

Medium, tror du det passer til en 3mnd gammel bc tispevalp eller tror du L blir bedre? :)

Har en rosa puppia classic harness str medium om det er av interesse?

Andrea, på ipad

Roosa er fint! Tror jeg skal stikke innom dyrebutikken og se hvor store de egentlig er. Har en følelse av at medium egentlig er litt lite i Puppia :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Medium, tror du det passer til en 3mnd gammel bc tispevalp eller tror du L blir bedre? :)

Roosa er fint! Tror jeg skal stikke innom dyrebutikken og se hvor store de egentlig er. Har en følelse av at medium egentlig er litt lite i Puppia :P

Veldig usikker egentlig, kommer an på størreslen hennes og dybden på brystet.

Kelpievalpen måtte ha M den første mnd, og da måtte vi opp til L fordi M selen ble for kort mellom bryst og albuer :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Yellow

Som det ble nevnt i tråden så er hun bare forhandler i Norge. Om du kjøper puppia fra utlandet, spiller jo det ingen rolle. Da støtter man ikke DHH damen.

Noe jeg ikke har fått med meg tydeligvis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...