ipadda Skrevet 19. Juni 2013 Rapporter Skrevet 19. Juni 2013 Ser du har slått fra deg DSG, skulle du eventuelt være intr i litt informasjon - så er du hjertelig velkommen til å ta kontakt - jeg kan alltid hjelpe å veilede deg i denne "oppdretter" verden. DSG fyller i hvertfall alle kriteriene dine Siter
Pajko Skrevet 20. Juni 2013 Rapporter Skrevet 20. Juni 2013 Lige et slag for løwchen... Jeg kender efterhånden ganske mange, og det er en fantastisk lille race... De kan klippes ned, og så er der ikke mye pelsstell. Kender flere som bruger dem til ag, og en enkelt som har brugt sin til freestyle. Siter
Khela Skrevet 20. Juni 2013 Rapporter Skrevet 20. Juni 2013 "Oppdaget" nettopp en rase jeg aldri har tenkt to ganger over tidligere: brasiliansk terrier! De virker vanvittig morsomme, i tillegg til at de ofte brukes til agility, freestyle, osv. fordi de er lettlærte og svært energiske. Men de tilhører jo terriergruppen, jaktinnstinktet som hører med. Også kan jeg egentlig bare basere meg på youtubefilmer og det som står på nett siden jeg ikke har møtt noen eksemplarer før. Siter
Recommended Posts