Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

En helt utrolig opplevelse på tur i dag :) gikk på en gressenge hvor jeg og hundene lekte oss. Så skulle jeg blåse på gress for å få Nico til å synge...

Jeg blåste noen toner da vi hørte noe oppe i skogen og ned kommer en kjempeforvirra rådyrmor (antar jeg) på ca 10 meters avstand og hopper ut på sletten og tar en runde rundt oss før hun forsvinner opp i skogen igjen. Både jeg og hundene ble relativt paff av dette så jeg prøvde igjen, og da kom sannelig dette rådyret ned igjen fra skogen i full fart, like forvirret på enda næmere avstand og forsvinner nedover sletten. :-O Fikk helt frysninger på rygg og armer, helt utrolig opplevelse! Syntes jo litt synd på henne etterpå siden jeg trolig hørtes ut som kalven hennes. Men jeg hadde ikke forventet å lokke til meg rådyr :) :)

*WOW* Da kan man dra på jobb med et smil og fornøyde flinke hunder... Helt utroolig! Jeg er fremdeles i sjokk!

Ble selvsagt så paff at jeg ikke fikk tatt opp mobilen og filmet, men fikk filmet hun når hun forsvant opp i en runde i skogen... Dårlig film, sorry!

• Like 4
Skrevet

Så morro ja! :D Da hadde den kanskje en unge i nærheten eller noe da?

Det er det jeg gjettet på hvertfall :-) Håper vi ikke forstyrret dem for mye, men det er rett ved en tursti som blir flittig brukt så de er vell vant til det.

Var et herlig syn å få se det rådyret på nært hold hvertfall :-) Tror hundene var like paff som meg. men de satt der og glante og hadde veeeeldig lyst til å få hilse (antar vi) på den spretne saken. derav pipingen dere hører på filmen, det er Nico :-P

• Like 1