Margrete Skrevet 5. Juni 2013 Rapporter Skrevet 5. Juni 2013 Skal skrive i kl1 og kl3 Eller innkaster i kl1 og skriver i kl3 1 Siter
sham Skrevet 5. Juni 2013 Rapporter Skrevet 5. Juni 2013 Skulle egentlig, men siden jeg får valp på fredag så kommer jeg ikke Lykke til! 1 Siter
Grim Skrevet 5. Juni 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Juni 2013 Takk sham! Kos deg med valpen! Har du tråd? *nysgjerrig* Synd du ikke skal skrive for kl2 Margrete. men da har du kanskje litt info da! Det sto nemlig ikke tid for oppmøte eller hvor mange i klassene i mailen. Siter
Margrete Skrevet 5. Juni 2013 Rapporter Skrevet 5. Juni 2013 Takk sham! Kos deg med valpen! Har du tråd? *nysgjerrig* Synd du ikke skal skrive for kl2 Margrete. men da har du kanskje litt info da! Det sto nemlig ikke tid for oppmøte eller hvor mange i klassene i mailen. Åh gjorde det ikke? Jeg skal si i fra til Svein jeg, men vi som jobber under lp har fått beskjed om å være på åstedet til 10. Så da regner jeg med at dere har oppmøte kl10. Det er 15 påmeldte i kl1 og kl3, jeg vet dessverre ikke hvor mange det er i kl2. Siter
Grim Skrevet 5. Juni 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Juni 2013 Ikke som jeg kunne se hvertfall. Men flott, da har jeg det jeg trenger. Vi er nr 22 så da blir det vel andre fellesdekk. Gleder meg! Edit: eller 15 til sammen kanskje? Siter
Margrete Skrevet 5. Juni 2013 Rapporter Skrevet 5. Juni 2013 Ikke som jeg kunne se hvertfall. Men flott, da har jeg det jeg trenger. Vi er nr 22 så da blir det vel andre fellesdekk. Gleder meg! Edit: eller 15 til sammen kanskje? hihi, jeg har sendt en melding til sjefen selv nå, så jeg håper dere får en melding senere i dag Det er to er forresten to ringer, så du skal være i den andre ringen og da starter kl2 opp kl 10 vil jeg tro 1 Siter
sham Skrevet 5. Juni 2013 Rapporter Skrevet 5. Juni 2013 Takk sham! Kos deg med valpen! Har du tråd? *nysgjerrig* Synd du ikke skal skrive for kl2 Margrete. men da har du kanskje litt info da! Det sto nemlig ikke tid for oppmøte eller hvor mange i klassene i mailen. Tusen takk!! Nei har ikke det, får kanskje lage 1 Siter
Recommended Posts