tulip Skrevet 3. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2013 Jeg har nesten to kilo med hvit sjokolade, mest Toblerone, som jeg gir bort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 3. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2013 Også hvit toblerone da Hvorfor bor jeg så langt unna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 3. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2013 Jeg har nesten to kilo med hvit sjokolade, mest Toblerone, som jeg gir bort. I'll take it!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 3. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2013 Kunne nesten vurdert å kjøre til Trondheim i kveld for å græbbe det til meg 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 3. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2013 I'll take it! Vær så god! Jeg har prøvd å lære meg å like det siden jeg har så mye, men nei. Det ække sjokkis for tenk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 3. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2013 ÅÅÅÅNEI! At jeg flyttet da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cloudberry Skrevet 3. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2013 Luksusproblemstilling da! Hvorfor i allverden har du så mye hvit sjokolade hvis du ikke liker det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 3. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2013 Vær så god! Jeg har prøvd å lære meg å like det siden jeg har så mye, men nei. Det ække sjokkis for tenk Bare få unna litt kaos på tampen av skoleåret her, så kommer jeg og henter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 3. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2013 Atte atte hvorfor var jeg i skogen istedetfor på sonen!!!!!!!! Tulip har olje til deg btw! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 3. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2013 Luksusproblemstilling da! Hvorfor i allverden har du så mye hvit sjokolade hvis du ikke liker det? Jeg har fått det. Har også fått vanlig toblerone (har vel et kilo igjen) samt spesial edition med salte mandler (ommenommenom) som er forlengst oppspist Bare få unna litt kaos på tampen av skoleåret her, så kommer jeg og henter Nema problema, det ligg ikke i veien. Atte atte hvorfor var jeg i skogen istedetfor på sonen!!!! Tulip har olje til deg btw! Du kan få en smakebit du også, tror ikke Line sier noe på det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 3. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2013 Jeg har fått det. Har også fått vanlig toblerone (har vel et kilo igjen) samt spesial edition med salte mandler (ommenommenom) som er forlengst oppspist Nema problema, det ligg ikke i veien. Du kan få en smakebit du også, tror ikke Line sier noe på det. Jeg kan få tobleronen så kan Aslan få resten 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts