Gå til innhold
Hundesonen.no

Masse bilder fra hytteturen i nyttårshelgen! =)

Marianne

Recommended Posts

Skrevet
Jeg kommer ikke over hvor kul Tequila ser ut :(  :(  

Jeg har alsri sett noe lignende..Moder jord hadde en festlig dag når hun lagde den lille mixen :wink: Rett og slett vakker er hun med den platinablonde manken. Snuppe assa 8)

Det var utrolig hyggelig skrevet Annette!!!!! :mrgreen: :mrgreen: Du har jo hatt æren av å møte det lille platinablonde monsteret også....! :wink:

Det ser ut som om hun mister løvemanken sin nå... Hun røyter den vekk og den blir tynnere og tynnere... :( Det er jo litt vanskelig å se det skikkelig på bildene, men det blir mindre... Snufs! Ganske merkelig å tenke på at hun var helt lys og langhåret på hele kroppen som liten, sånn som manken...! :(

Skrevet

Ja var naturbildene, noen av dem var så utrolig flotte :(

Bare forsyn deg du! :( Gjerne gi meg et lite pip når du har brukt de til noe, bare sånn at jeg får se! :( Men bare bruk de til hva du vil!

Skrevet

Så flotte bilder:D så ut som derehadde det knallgøy:) Tequila er virkelig skjønn- veldig spesiell.

Skrevet

så fine bilder!

Vi "flyktet" også til hytta i nyttårs helga, men jeg var ikke like flink til å ta bilder...Jeg hadde med kamera,men må ha glemt å bruke det noe særlig :?

Valpen min på 12uker fant også ut at det var kjempe gøy å grave hodet ned i snøen :( Vi har ikke noe særlig snø hjemme, men på hytta var det masse!

Skrevet
så fine bilder!

Vi "flyktet" også til hytta i nyttårs helga, men jeg var ikke like flink til å ta bilder...Jeg hadde med kamera,men må ha glemt å bruke det noe særlig :?

Valpen min på 12uker fant også ut at det var kjempe gøy å grave hodet ned i snøen :( Vi har ikke noe særlig snø hjemme, men på hytta var det masse!

Du må jo huske å ta masse bilder nå som hun er baby da! Den tiden går jo så fort! Viktig å forevige den vet du! :wink:

Skrevet

Du må jo huske å ta masse bilder nå som hun er baby da! Den tiden går jo så fort! Viktig å forevige den vet du! :wink:

Ja, jeg vet det, men jeg glemmer det liksom hele tiden og kameraet er halvveis i stykker... :oops:

Men nå ønsker jeg meg meg nytt kamera til bursdagen min i slutten av denne mnd og da er det full sjerping hvis jeg får det :(

Skrevet
Åååå, så heldig du er!

Og så koselig det så ut, mine hunder elsket også å grave snøhule, "heldigvis" hadde ikke de så lang og vakker pels. :wink:

Innimellom så har jeg lyst til å finne fram barbermaskinen...! Pelsen hennes er som en borrelås, alt setter seg fast... Grrr :wallbash:

Men hun er jo utrolig søt da!!!! :iloveu:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• En viktig del av å drive med utstilling er jo å lære hundene å slappe av i buret når de ikke er i ringen. Det er ikke bare oppbevaring.  Og har du flere hunder så ville jeg enten hatt med hjelpere eller bare én hund på utstilling om gangen, ihvertfall til de er vante til omgivelsene og slapper av i buret.
    • Tenkte jeg skulle prøve det også men er så redd hunden rømmer ut av gitteret. Opplevde det med hunder før mens jeg gikk i ringen så kom de løpende inn i ringen. Veldig festlig. Ikke i det hele tatt.    Men nå har jeg nye hunder så har ikke turt å prøve på dem men hadde vært så enklere å bære inn enn de tunge gitterbura.
    • Hva som er best kommer jo an på deg, og din hunds behov. Jeg brukte et sammenleggbart tøybur. 
    • Hva slags bur bruker dere på utstilling? Eller tralle? Passer Stroller best? Eller tøybur? Eller metallbur? Har du link? Bilder av alt utstyr? Har prøvd litt forskjellig men usikker på hva som er best?
    • Det er veldig stor forskjell på dem. (På norsk skrives forøvrig rasenavn med liten forbokstav) Collie deles i korthår og langhåret, men det er ikke veldig stor forskjell på dem. Begge er myke raser som er avlet et godt stykke bort fra opprinnelsen som gjeterhunder. De er ganske førerorienterte, men krever mindre enn de mest aktive gjeterhundene. De er likevel smarte og aktive, og krever litt mental aktivisering for å trives. Eurasier er en veldig selvstendig rase, kan ha mye jakt, og er krevende å trene og ha løs.  Begge rasene har mye pels, røyter i perioder når de skifter pels, og må børstes regelmessig. Begge rasene har også hatt en del dårlig avl med mye usikkerhet og dårlig mentalitet, men det er lenge siden jeg var aktiv nå så forhåpentligvis har dette bedret seg. Jeg ville uansett vært veldig nøye med oppdretter, foreldrehunder osv.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...