Marianne Skrevet 4. Januar 2006 Rapporter Skrevet 4. Januar 2006 Vi pakket sakene og dro til fjells for å slippe unna de værste rakettene og her er et lite utdrag fra turen! Her har vi kjøkkenskriverne Wilma (Stor Puddel mix) Kikki (Sort/hvit Sheltie) og Tequila'n min! :mrgreen: Wilma i løypa på lørdag Kikki i løypa Og meg i løypa! Dette er en SKJELDEN begivenhet som måtte foreviges! Litt natur og Tequila er linselus helt nederst Snømonsteret mitt! :mrgreen: Så var det ettellerannet innunder den busken som måtte spanes! 8) Tilbake i løypa Syns denne porten var litt arlig! Tequila og jeg var ute å lekte litt i snøen etter skituren og jeg prøvde iherdig å lage noen snøengler men det er ikke akkurat lett med en Tequila i nærheten som skulle "hjelpe" meg.. Her er resultatet....... #-o :roll: Det morsomste med snø er å bore hodet langt under og lage snøhuler syns Tequila Her prøver hun å lage en hule innunder meg.. Det gikk ikke så bra... Finne på noe annet isteden.. Så har jeg lekt meg som fotograf av en busk m masse snø på! :oops: Her går faktisk Tequila i snøen..! Jeg har liten hund assa.....! Den avskylige snøhunden Tequila Tre slitene jenter etter turen Tequila på fanget mitt :iloveu: Kikki på gulvet Og Wilma i stolen Så var klokken tolv og dette var måten Tequila feiret seg inn i det nye året på Mens vi feiret med stjerneskudd! :mrgreen: Det var noen raketter der oppe også, men ikke så masse og det var utrolig digg!!! Tequila som pleier å være hysterisk var for opptatt med å leke! Så var det første nyttårsdag og ut på en ny skitur! Litt natur Her ser dere hytta! Mere snømonster Rimfrosthuldra, du får konkurranse! også litt mere natur, utsikt fra hytta.. Så pakket vi sammen og dro nedover til Oslo igjen og jeg måtte leke meg litt i bilden også, men lang lukketid! Masse bilder fra en knall helg! Tequila var helt utslitt og det var først i går kveld hun var intressert i å gå en lang tur...!
Nina Skrevet 4. Januar 2006 Rapporter Skrevet 4. Januar 2006 Så herlige bilder... Heldig dere som kan stikke til fjells på nyttårsaften.
Wheaten terrier Skrevet 4. Januar 2006 Rapporter Skrevet 4. Januar 2006 Så herlig! Fine hundene Så nesten ut som en mini bc den sheltien
Marianne Skrevet 4. Januar 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Januar 2006 Så herlig! Fine hundene Så nesten ut som en mini bc den sheltien Hehe ja, første gangen jeg så henne som 8 uker gammel valp så sa jeg til eiern: Men skulle ikke du ha en Sheltie da? Dette er jo en Border! :oops:
Ina Skrevet 4. Januar 2006 Rapporter Skrevet 4. Januar 2006 Kjempefine bilder! Så ut som dere hadde det kjempeflott!
tuppetroll Skrevet 4. Januar 2006 Rapporter Skrevet 4. Januar 2006 Nydelige bilder! Herlig hund du har! Hva er hun blanding av? Nå må du få deg hjemmeside å legge alle disse bildene ut på og masse info om Tequila
Monika! Skrevet 4. Januar 2006 Rapporter Skrevet 4. Januar 2006 Fine bilder så ut som en megaflott tur Hvordan går det egentlig med pelsen til Tequila og all den snøen? ser for meg masse klumper.
M.J Skrevet 4. Januar 2006 Rapporter Skrevet 4. Januar 2006 Så nydelige det var der Tequila er flott, hva er hun blanding av?
Line_ Skrevet 4. Januar 2006 Rapporter Skrevet 4. Januar 2006 Kjempe fine bilder! Må vell få lagt inn mine også snart
Renate A Skrevet 4. Januar 2006 Rapporter Skrevet 4. Januar 2006 Hi hi Tequila måker snø inn i det nye året!!! =D> Kjempe flotte bilder, er det mulig og låne et par til bilderedigering/grafikk?? (bannere osv)...
Synne N Skrevet 4. Januar 2006 Rapporter Skrevet 4. Januar 2006 Tequila er knallsøt Heldige dere som kan gå på ski. Jeg har så lyst
Synne Skrevet 4. Januar 2006 Rapporter Skrevet 4. Januar 2006 kjempe fine bilder:Dog kjempe finne hunder:D:D:D:D:D
Basse Skrevet 4. Januar 2006 Rapporter Skrevet 4. Januar 2006 Utrolig mange flotte bilder!!! Vakker hund, vakker natur og fine bilder av deg også Du er flink til å ta naturbilder
Marianne Skrevet 4. Januar 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Januar 2006 Tusen takk dere! :mrgreen: Vet ikke hva Tequila er blanding av.. Hun er fra Gran Canaria så tipper hun er blanding av blanding av blanding! Eneste som er sikkert er at det er terrier i henne.. Og ja, pelsen til Tequila + snøen = et lite *******... Selvom jeg klipper og smører m potesalve for harde livet så klumper det seg overalt... Helt håpløst... Renate: Var det naturbildene du ville ha? Bare forsyn deg av de du! Hyggelig at du liker de! :mrgreen:
Calina Skrevet 4. Januar 2006 Rapporter Skrevet 4. Januar 2006 Så mange fine bilder! Det så kjempekoselig ut!
Rosin Skrevet 4. Januar 2006 Rapporter Skrevet 4. Januar 2006 Din wannabeRimfrostHuldra! Neida. Er misunnelig jeg! Nydelig natur! Fjellet er deilig!
Marianne Skrevet 4. Januar 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Januar 2006 Din wannabeRimfrostHuldra! Regnet med en kommentar fra deg ja...! Egner meg bedre som heks en som hulder tror jeg....!
Renate A Skrevet 4. Januar 2006 Rapporter Skrevet 4. Januar 2006 Renate: Var det naturbildene du ville ha? Bare forsyn deg av de du! Hyggelig at du liker de! :mrgreen: Ja var naturbildene, noen av dem var så utrolig flotte
WheatenMali Skrevet 4. Januar 2006 Rapporter Skrevet 4. Januar 2006 Flotte bilder, Tequila ser ut som en morsom hund
Mud Skrevet 4. Januar 2006 Rapporter Skrevet 4. Januar 2006 Jeg kommer ikke over hvor kul Tequila ser ut Jeg har alsri sett noe lignende..Moder jord hadde en festlig dag når hun lagde den lille mixen Rett og slett vakker er hun med den platinablonde manken. Snuppe assa 8)
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar