Gå til innhold
Hundesonen.no

Søker romkamerat i fin leilighet like ved østmarka!


pippin
 Share

Recommended Posts

Jeg søker en å dele leilighet med her i Oslo.

Kort fortsalt: Jeg har blitt singel, og jeg vil gjerne fortsette å bo her ( i paradis såklart) men har for øyeblikket ikke råd til å bo her alene.

Leiligheten er på ca 70kvm, har to soverom og er i relativt fin stand. Liten yttergang. Akkurat malt stuen, så nå er det lekkert her! Ellers er det kjøkken og stue i samme rom, skilt av en liten vegg. Badet har fin størrelse og inne på badet er det en liten bod til oppbevaring av diverse. Soverommene er forskjellig i størrelse. Det ene er ganske lite og det andre ganske stort. Hvem som får hva kan vi bli enige om, det er ikke så viktig for meg å ha et megastort soverom sånnsett.

Utenfor er det platting hvor man fint kan sitte ute å nyte lufta. Nabolaget er skikkelig koselig, og de fleste rundt oss her har hund, og er vennlige. Fra døra er det ca 70 meter til første skogsstid inn i Østmarka - som da har milevis med stier og skog. Perfekt for hundeeiere. Det er altså LOV med hund her, men det må avklares med huseier om det kommer flere hit.

Litt om meg: Trivelig jente på 25 år. Meget glad i filuftsliv og hund - det er en stor hobby. Er en relativt rolig person og er bestandig positiv. Liker mitt eget selskap, samt å være sosial - men tid for seg selv er fint. Jobber for tiden i klesbutikk på Tveita senter som ligger et kvarters gange herifra. Jeg liker å ha det ryddig rundt meg og setter pris på en person som gjør det samme.

Litt om Mana: Gladjente (litt vel glad noen ganger) som er snill og aktiv. Er såklart mye på tur med meg og er ellsrs rolig inne. Tispe på 2 år. Vant til å være alene hjemme på avgrenset område.

Søker helst en rolig person med noenlunde samme personlighet, men det er såklart ikke et must. Vil ikke ha en person som er på fylla hver fredag og lørdag.

Området rundt: Østmarka i umiddelbar nærhet. Kort gange til både buss og t-bane (ca 5-15 minutt). ca 15 minutt inn til byen med T-bane/buss. Mulighet for parkering. Tveita senter med alt man trenger av diverse butikker ligger like ved. Alnabru er ca 30-40 min gange unna - lett å komme seg dit ved behov.

Husleien er per idag på 4250 kr per pers. Strøm, TV og internett kommer utenom (her må man avtale hvordan det skal betales seg imellom).

Har noen spørsmål om noe ta kontakt på PM eller skriv spørsmålet her :) Jeg biter ikke!

EDIT: *Kremt* Og så er det kanskje lurt å nevne at det gjelder fra 01.08.2013

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...