HHC Skrevet 27. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2013 Tenkte å tipse sonisene om at Eva Bodfäldt kommer til Porsgrunn til høsten Dette foredraget er allmenngyldig og bør passe for mange Les mer her Vet ikke om dette var riktig sted å poste? Hvis ikke bare flytt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rødhette&Ulven Skrevet 28. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2013 Thanks! Er påmeldt nuh! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 28. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2013 Hadde vært fint det, om de ikke hadde greit å putte det inn midt mellom årets store Rally-happening (som jeg er arrangør for) og en ukes jobbreise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pingo Skrevet 28. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2013 Jeg skal , selvfølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rødhette&Ulven Skrevet 28. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2013 Hadde vært fint det, om de ikke hadde greit å putte det inn midt mellom årets store Rally-happening (som jeg er arrangør for) og en ukes jobbreise... Jammen, hvis det er MELLOM de to..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 28. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2013 Jammen, hvis det er MELLOM de to..? Så har jeg et ganske stramt energibudsjett, dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rødhette&Ulven Skrevet 28. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2013 Så har jeg et ganske stramt energibudsjett, dessverre. Skulle til å trykke "liker", men fant ut at det ble litt feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts