Ane Skrevet 28. Mai 2013 Rapporter Skrevet 28. Mai 2013 Nora er ikke sånn, men alle vorstehhundene vender rompa til. a og B på alle hofter Sheltien her i hus er også rask på å dytta rumpa til ja! Hun er dog ikke røntget men ganske sikker på at hun gjør det fordi hun ønsker å bli klødd der. Veldig ot, men hvor gammel er hun? Siter
SiriEveline Skrevet 28. Mai 2013 Rapporter Skrevet 28. Mai 2013 Nora er ikke sånn, men alle vorstehhundene vender rompa til. a og B på alle hofter Veldig ot, men hvor gammel er hun? Hun er 4 år. Ikke røntget pga forrige eiers økonomi, hvis det var det du lurte på. Kommer til å bli røntget av meg så snart jeg har økonomi til det. Siter
Ane Skrevet 28. Mai 2013 Rapporter Skrevet 28. Mai 2013 Hun er 4 år. Ikke røntget pga forrige eiers økonomi, hvis det var det du lurte på. Kommer til å bli røntget av meg så snart jeg har økonomi til det. Nei, lurte bare på alder genrelt, hehe Siter
Snickers Skrevet 28. Mai 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Mai 2013 Takk for svar alle sammen, da er vi vel enige om at det er ganske så normalt hos hunder, pjuh! Begynte jo å lure, da "alle" vi møter på synes han er så sær, en hannhund skal jo ikke "by seg frem", mente de! ....og om dere - etter å ha gitt hunden en heftig rompeklørunde - kjenner under på hannhundens kjønnsorganer (sånn ca. midt mellom åpning og baller) så vil dere finne ut HVORFOR hunder synes det er så innmari godt å bli klødd der... Og ja, Noah elsker også å bli klødd på rompa - grisen Neei, er det sant? Æsj, hihi Siter
Nirm Skrevet 28. Mai 2013 Rapporter Skrevet 28. Mai 2013 Mine har aldri blitt opphisset av å bli klødd der. Nirm brukte å ligge på ryggen for å klø seg på rumpa, så hadde vært synlig om han hadde blitt opphisset. 1 Siter
Mardina Skrevet 28. Mai 2013 Rapporter Skrevet 28. Mai 2013 Ganske vanlig ja, men fins individer som ikke syns noe om det også. Vår whippet liker det godt - han klør seg selv også via soffaputene. Gnir trynskaftet/hals mot gulv og har rumpa i været. Bøyer lett i de kraftige bakføttene og spenner ifra slik at puta blir løfta godt opp i forkant. Skyver seg litt fram og tar neste pute osv Hehe, akkurat sånn holder min hund på også Siter
Recommended Posts