Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Nora er ikke sånn, men alle vorstehhundene vender rompa til. a og B på alle hofter :)

Sheltien her i hus er også rask på å dytta rumpa til ja! Hun er dog ikke røntget men ganske sikker på at hun gjør det fordi hun ønsker å bli klødd der.

Veldig ot, men hvor gammel er hun? :)
Skrevet

Nora er ikke sånn, men alle vorstehhundene vender rompa til. a og B på alle hofter :)

Veldig ot, men hvor gammel er hun? :)

Hun er 4 år. Ikke røntget pga forrige eiers økonomi, hvis det var det du lurte på. Kommer til å bli røntget av meg så snart jeg har økonomi til det.

Skrevet
Hun er 4 år. Ikke røntget pga forrige eiers økonomi, hvis det var det du lurte på. Kommer til å bli røntget av meg så snart jeg har økonomi til det.
Nei, lurte bare på alder genrelt, hehe :)
Skrevet

Takk for svar alle sammen, da er vi vel enige om at det er ganske så normalt hos hunder, pjuh! :D

Begynte jo å lure, da "alle" vi møter på synes han er så sær, en hannhund skal jo ikke "by seg frem", mente de! :P

....og om dere - etter å ha gitt hunden en heftig rompeklørunde - kjenner under på hannhundens kjønnsorganer (sånn ca. midt mellom åpning og baller) så vil dere finne ut HVORFOR hunder synes det er så innmari godt å bli klødd der...

Og ja, Noah elsker også å bli klødd på rompa - grisen

Neei, er det sant? Æsj, hihi :P

Skrevet

Mine har aldri blitt opphisset av å bli klødd der. :P Nirm brukte å ligge på ryggen for å klø seg på rumpa, så hadde vært synlig om han hadde blitt opphisset. :lol:

• Like 1
Skrevet

Ganske vanlig ja, men fins individer som ikke syns noe om det også.

Vår whippet liker det godt - han klør seg selv også via soffaputene. Gnir trynskaftet/hals mot gulv og har rumpa i været. Bøyer lett i de kraftige :huh: bakføttene og spenner ifra slik at puta blir løfta godt opp i forkant. Skyver seg litt fram og tar neste pute osv

Hehe, akkurat sånn holder min hund på også :D