Carina Skrevet 26. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2013 Har igjen valper her hjemme, de er snart 10 uker gamle og veldig klare for å komme til sine nye hjem. Det er valper som burde egne seg til det meste av hundesport, eller til aktive mennesker som gir de litt å bryne seg på innimellom. Har erfaring med at hundene fra disse linjene er veldig tilpasningsdyktige, du må ikke være supermenneske for å ha de, men gi de aktive og varierte dager sammen med deg. Prelude A av Thargelion Etude A av Thargelion Minuet A av Thargelion Vurderer også å selge Aria, som jeg egentlig skulle beholde, rett og slett pga bosituasjon. For mer informasjon om hver enkelt valp, eller andre spørsmål, så er det bare å sende meg en melding eller mail til carina . tollefsen @ gmail . com (fjern mellomrommene). Stamtavle og litt info om foreldre finnes på min hjemmeside, og valpene har egen tråd i avl og oppdrett hvor det ligger noen flere bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 26. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2013 Noooooo... Alt...for...søte... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 26. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2013 Minuet, blir denne registrert som tervueren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 26. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2013 Minuet, blir denne registrert som tervueren? Ja, det blir hun. Ups, skrev vel groenendaelvalper i tittelen, hehe. Skal endre det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 14. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2013 Har fortsatt ledige valper, kjempepotensiale i flere av de for den som ønsker hund å trene med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 14. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2013 Åååhh, det hadde vært fint med en belger i hus altså Men nei, det er hverken det beste for meg eller hunden pdd, må slutte å kikke på disse trådene altsåååå!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sunlily Skrevet 20. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2013 Nommin Håper de finner seg et godt hjem - alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts