Bekeng Skrevet 26. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2013 Hei! Mitt navn er Kristine, jeg er 21 år, førskolelærerstudent og ønsker å skaffe meg hund når jeg er ferdig studert (altså om et år). Skulle gjerne skaffet meg hund nå med en gang, men da jeg bor sammen med mine foreldre enda er dette dessverre ikke mulig. Når jeg er ferdig studert skal jeg derimot flytte ut - og kommer da til å skaffe meg min aller første egne hund. Hurra! På fritiden min driver jeg med hest, har en fjordinggamp på fôr en dag i uken. Han er 18 år og heter Prinsen. Ellers har jeg også adoptert to kaniner fra FOD som er et sted mellom 2-4 år gamle. Disse heter Robin Kjærnes og Thelma, og de bor nede i stallen sammen med to andre kaniner og en hønseflokk. De er så heldige å få være ute så mye de vil hele dagen, og har en halv brakke til disposisjon om natten. Avsporing ja.. *kremt* Jeg er for tiden veldig interressert i newfoundlandshunden, så om noen har noen synspunkter om rasen, legg de gjerne inn i tråden min på rasevalg Tidligere erfaring med hund er lufting av naboens riesenschnauzer, en del kos/pass av diverse hunder på stallen og ikke minst så hadde min tidligere samboer en nuffe og en leonberger. Disse var så klart like mye mine så lenge vi var sammen. Kort(?) og gæli om meg, gleder meg til å lære masse! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 26. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2013 Hei og velkommen hit! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annik Skrevet 26. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2013 Velkommen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mærra Skrevet 26. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2013 næmmen, hei kristine! så koselig at du vil ha hund! bare bli med oss på tur en dag altså - kanskje ikke så lett å forstå ut fra nicket, men jeg er altså marianne med whippet-mikki (og wheaten-archie) :-) velkommen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 26. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2013 Velkommen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 26. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2013 Velkommen hit! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
13de Skrevet 26. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2013 Velkommen skal du være! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweetie Skrevet 26. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2013 Velkommen! Fersk jeg også, både som hundeier og her inne. Hyggelig å se flere fra Oppegård her! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bekeng Skrevet 27. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2013 Marianneeeee!! blir gjerne med dere på tur en dag i sommerferien - har siste eksamen 6. juni Moro med flere oppegårdinger her inne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts