Nirm Skrevet 21. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2013 Som de fleste vet, så skal jeg flytte ut herifra i løpet av sommeren. Dvs også at leiligheta skal vaskes ut. Det er en ca 35 kvm bestående av sovealkove, stue med åpen kjøkkenløsning, bad og en liten gang (pluss en liten "bod" med en teknisk sak til fjernvarmen her). Jeg skal ha flyttet ut innen 31.7 herifra, men flytter fysisk før dette. I og med at husarbeid er noe av det tyngste kroppen min gjør, så har jeg planer om å kjøpe meg fri fra dette. Så jeg tenkte kanskje at om noen soniser ønsker seg en dags jobb i løpet av juli månde før jeg skaffer et firma. Vask blir da av alle rom, inne i skap, oppå skap, dra over noen av veggene etc. Jeg stiller selvfølgelig med alt av rengjøringsmidler, bøtter, kluter, støvsuger (eddik!! ) etc. Og nøkkel kan vi avtale å levere. Tenkte en pris på 2000 kr for en god vask av hele leiligheten. PM meg om interesse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 21. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2013 Så lurt, Nirm Vi flytter den 31 mai og trenger å få vasket ut så fort som mulig etter dette. Her blir det full vask av komfyr, kjøleskap, bak, inni, oppå. Vegger og tak. Noen som føler seg kallet? Send meg en PM, så snakkes vi. Jeg har snakket med Nirm om å kuppe tråden. Det var helt greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 21. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2013 Like greit å se om soniser trenger lommepenger tenkte jeg. Litt sånn vinn-vinn situasjon rett og slett. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 21. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2013 Skulle gjerne kommet ilende, men mage og form setter en stopper for det. Satser på at noen sprekere også trenger penger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 21. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2013 Ingen PM i min innboks, så det ser foreløpig ut til at alle soniser som ikke er syke, er steinrike Jeg har større leilighet, eller egentlig et hus, så da blir det jo mer penger, også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 21. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2013 Vasker gjerne jeg (jeg sparer til våpen ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiyomi Skrevet 22. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2013 Vasker gjerne jeg (jeg sparer til våpen ) Vi kan ta begge sammen og dele? Hyggeligere å jobbe sammen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 22. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2013 Kiyomi har da fått jobben her. Men til andre, så har jeg skrevet dere ned bak øret om ting skulle skjære seg med henne (eksempel starte med basehopping og brekke ben innen juli eller noe. ) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts