Gå til innhold
Hundesonen.no

Shoppehjelp: Nike joggesko...


Gjest
 Share

Recommended Posts

Guest Ulla-Britt

Jeg har bare kjøpt klær derfra, og de var i alle fall helt ok. Prøvde å google ganske så grundig før jeg kjøpte noe første gangen, men fant ikke noe dritt på dem jeg, altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Guest Ulla-Britt

joggeshop.no og loebeshop.dk er den samme butikken. De har bare laget en norsk versjon for oss. Eller en skikkelig skummel og en helt trygg versjon, om man vil. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joggeshop.no og loebeshop.dk er den samme butikken. De har bare laget en norsk versjon for oss. Eller en skikkelig skummel og en helt trygg versjon, om man vil. :P

Jeg bestilte shorts og et par t-skjorter her. God service. Ble ringt opp da de ikke hadde den shortsen jeg egentlig bestilte, og ble tilbudt en lik shorts som så helt fin ut. Rask levering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Ulla-Britt
 

Jeg bestilte shorts og et par t-skjorter her. God service. Ble ringt opp da de ikke hadde den shortsen jeg egentlig bestilte, og ble tilbudt en lik shorts som så helt fin ut. Rask levering.

De er suverene på service. Jeg måtte teste dem ut igjen her om dagen, nemlig. Bestilte sko søndag kveld og kunne hente dem i lunsjen på tirsdag. Stort kjappere går det jo ikke. Gjorde ikke vondt å kunne slenge med et par t-skjorter fra restekassa til 60 kr stk heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...