WheatenMali Skrevet 3. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2006 Søkte litt på forumet for å finne noe om lure coursing, men fant ingenting. Har kun sett bilder og halvveis fått med meg hva det er. Noen som kan forklare meg litt nærmere? regler? Har skjønt at det er mynder og faktisk også chinese cresteds som blir brukt til det, og er derfor interessert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rosin Skrevet 3. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2006 Det går kort fortalt ut på at hundene jager en fille/pose rundtomkring på et jorde el. Posen/filla er festa i en trådbane på bakken og drives fremover av en slags sveivemasking. Kan ikke så mye om det selv, men synes det ser veldig intressant ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 3. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2006 har du vært på sidene til myndeklubben? der er det en del om lure coursing trur det er noe på greyhound-klubbens sider også husker ikke hjemmesida adressene da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 3. Januar 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2006 Skal sjekke ut hjemmesidene dems Tror det er noe jeg vil prøve når jeg får med CC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beyond Skrevet 3. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2006 Skal sjekke ut hjemmesidene dems Tror det er noe jeg vil prøve når jeg får med CC Jeg og Gina fra forumet tenkte å prøve til sommeren. Bli med da vel :mrgreen: (når cc-en er ferdig utvokst da) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 3. Januar 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2006 hehe, CC'en jeg skal få blir ikke født før om 2år Så må nok vente en stund, men hadde jo vært gøy å dra å se på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beyond Skrevet 3. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2006 hehe' date=' CC'en jeg skal få blir ikke født før om 2år Så må nok vente en stund, men hadde jo vært gøy å dra å se på! [/quote'] såpass.. Ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 3. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2006 http://www.nkk.no/cmnkk/public/openIndex/v...D=1092037582170 Trykk på lurecoursing for mynder;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar