Gå til innhold
Hundesonen.no

Fra en iPhone til en ny


MonicaT
 Share

Recommended Posts

Jeg har i dag en iPhone men får en ny da skjermen er sprukket.

Jeg har iTunes og iPad, men jeg bruker ikke å synkronisere noen av disse, hverken iPad eller mobilen.

Synes iTunes er litt forvirrende noen ganger.

Så er spørsmålet, hvordan kan jeg lettest flytte det jeg har på den gamle iPhonen over til den nye.

Kontaker og app'er

Regner med at bilder blir borte, men det er greit. De vet jeg hvordan jeg får overført til pc'n så det er ikke noe problem.

I verste fall får jeg bare laste ned appene på nytt, men kjedelig å måtte betale på nytt for betal app'er

Noen som har en enkel og grei oppskrift?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ikke synce iPad og iPhone med hverandre. IPhonen din er allerede syncet med din iTunes vil jeg gjette, det er der du tar backup, sant? Hvis ikke så gjør du det før du tar ibruk den nye telefonen. Da bare plugger du i den nye iPhonen når den kommer, du vil å spørsmål om du vil synce denne med din gamle iPhone eller noe i den duren, så svarer du ja. Gi det noen minutter og alle apps, kontakter, bilder, videoer og innstillinger vil være på plas på din nye telefon.

Seriøst, det blir ikke enklere enn dette. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ikke synce iPad og iPhone med hverandre. IPhonen din er allerede syncet med din iTunes vil jeg gjette, det er der du tar backup, sant? Hvis ikke så gjør du det før du tar ibruk den nye telefonen. Da bare plugger du i den nye iPhonen når den kommer, du vil å spørsmål om du vil synce denne med din gamle iPhone eller noe i den duren, så svarer du ja. Gi det noen minutter og alle apps, kontakter, bilder, videoer og innstillinger vil være på plas på din nye telefon.

Seriøst, det blir ikke enklere enn dette. :)

Jeg synker ikke telefonen eller har tatt backup siden jeg fikk den for 2 år siden. Men da skal jeg prøve og selv jeg burde klare det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synker ikke telefonen eller har tatt backup siden jeg fikk den for 2 år siden. Men da skal jeg prøve og selv jeg burde klare det :)

Oj. Ja, det burde du virkelig gjøre jevnlig. :) Det er helt utrolig enkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...