Lazita Skrevet 8. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2005 hei kan dere stemme masse på hundene mine???. ok det går jo bare an å stemme en gang for dagen da men det hadde vært gøy om de vant. hundene mine er kandidater på ukens hund på dyrenett. =D> http://dyrenett.no/no/s/ukens/vis.asp?art=Hund&uke=10 så hvis dere gidder så kan dere stemme på de, men som sagt det går jo bare an å stemme en gang for dagen på de da. men stem i vei så får vi se om de blir ukens hund og kanskje til og med ukens kjeledyr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lene Skrevet 8. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2005 Har stemt på de nydelige vovvene dine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
athene Skrevet 8. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2005 gjort det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalier&Collie Skrevet 8. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2005 Gjort deg jeg òg, men Melissa leder med maaaaaange stemmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tini Skrevet 8. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2005 ja.. Skal gå inn på de andre to dataene og gi en stemme der også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anca Skrevet 8. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2005 Har stemt jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 8. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2005 vi har jo også selvfølgelig stemt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreassen Skrevet 8. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2005 stemt dere får flere stemmer enn den ekle wheaten terrier'n (barfy) i hvert fall Banana Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 8. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2005 jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tini Skrevet 9. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2005 Ny avstemning er vedtatt! Du begynner og ta igjen nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet 9. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2005 Stemt 8) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michelle Skrevet 9. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2005 Stemmen er avgitt til dere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 9. Mars 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2005 ja det er bra jeg stemmer selv også men får jo bare stemt en gang for dagen så at andre en meg også stemmer gjør jo det litt bedre. det er jo lov å håpe på at vinnerbildet blir mitt, har jo en uke på å ta igjen den andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lene Skrevet 9. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2005 Stemt i dag også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 9. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2005 Stemt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tini Skrevet 9. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2005 hehe! Nå har jeg fått noen av vennene mine til å stemme også! hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalier&Collie Skrevet 9. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2005 Har stemt, men Melissa er en tøff motstander Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 9. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2005 Melissa er da en border collie hannhund som heter Spot.. Men iallfall.. Dere skulle sett meg da Tinka var på ukens hund - mamma fikk flere på jobben til å stemme! Har stemt på hundene dine Lazita! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalier&Collie Skrevet 9. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2005 Melissa er da en border collie hannhund som heter Spot.. Men iallfall... Rart :-o Merkelig at de kaller bildet for "Melissa" også heter den egentlig Spot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 9. Mars 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2005 så gøy at så mangen stemmer på hundene våres da. =D> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 9. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2005 Melissa er da en border collie hannhund som heter Spot.. Men iallfall.. Sikker på det? Hu som eier spot har 2 vettu. Den ene heter jo melissa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tini Skrevet 9. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2005 hmm! Kjenner dere denne personen som eier hunden som leder? De leder bare med 62 stemmer da.. Men men.. Man ser jo ikke hunden så VELDIG tydelig da!hehe Når er det avstemmingen blir avsluttet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 10. Mars 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2005 avstemmingen er ikke slutt før søndag eller mandag, husker ikke helt hvilken dag de pleier å skifte bilder. ser at vi tar innpå den bc nå, det kommer seg, skulle ønske jeg kunne stemt flere ganger men har bare en pc og en adresse så vi får håpe at mangen andre liker bildet også. og vi takker fremdelse alle for at de stemmer selvfølgelig =D> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalier&Collie Skrevet 10. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2005 De leder bare med 62 stemmer da.. Ja, men nå leder de nesten med 100!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar