Gå til innhold
Hundesonen.no

Tips til gode podcaster


Poter
 Share

Recommended Posts

This American Life, Radiolab, RISK!, You Look Nice Today. Disse er mine go-to podcaster som jeg forsøker å få med meg hver uke, det går aldri, men jeg slutter ikke å prøve. You Look Nice Today slipper sjelden, men det er den eneste podcasten hvor jeg har hørt hver episode to ganger. Vurderer runde nummer tre faktisk, h-i-l-a-r-i-o-u-s.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Radioresepsjonen!

Hører man da på et radioprogram med musikk og løst prat? Har hørt om Radioresepsjonen og skjønt at de er populære, men har ikke helt forstått hva som gjør dem så populære :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører man da på et radioprogram med musikk og løst prat? Har hørt om Radioresepsjonen og skjønt at de er populære, men har ikke helt forstått hva som gjør dem så populære :)

Nei, på podcastene er det bare løst prat :P Tar vekk musikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje litt sært for noen dette siden det er dansk, men jeg liker programmet kjempegodt; Mads & monopolet. Det handler om folk som ringer/skriver inn med dilemma og så er det 3 personer (ikke programledere, men en gruppe gansk kjente dansker som går på rundgang) som skal si sin mening, mange gode diskusjoner og problemstillinger, små og store. Jeg koser meg skikkelig med det. Så viss du er villig til å prøve å lytte til dansk vil jeg absolutt anbefale det, mitt favorittprogram.

http://www.dr.dk/p3/programmer/mads-monopolet

Endret av 13de
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje litt sært for noen dette siden det er dansk, men jeg liker programmet kjempegodt; Mads & monopolet. Det handler om folk som ringer/skriver inn med dilemma og så er det 3 personer (ikke programledere, men en gruppe gansk kjente dansker som går på rundgang) som skal si sin mening, mange gode diskusjoner og problemstillinger, små og store. Jeg koser meg skikkelig med det. Så viss du er villig til å prøve å lytte til dansk vil jeg absolutt anbefale det, mitt favorittprogram.

http://www.dr.dk/p3/programmer/mads-monopolet

Omtrent som Lørdagsrådet på p3, det. Hvis man heller vil ha en norsk versjon. :P Det er et av mine favorittradioprogram, sammen med Verdens Rikeste Land på samme kanal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omtrent som Lørdagsrådet på p3, det. Hvis man heller vil ha en norsk versjon. :P Det er et av mine favorittradioprogram, sammen med Verdens Rikeste Land på samme kanal.

Ja, men da skal jeg prøve å høre på det også, takk for tipset :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...