Nirm Skrevet 4. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2013 Har en sporline av denne typen hengende i boden min som ikke er i bruk.Link Jeg er litt usikker på om det er 6mm eller 8mm, men for meg er den alt for tykk. Så den ble bare hengende. Men den er 15 meter, og blitt brukt en gang i skogen. Så om noen vil ha den, så si ifra. Henger i Oslo enn så lenge. Edit: Om noen vil ha den tilsendt, så må dere betale porto forresten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 4. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2013 Har en sporline av denne typen hengende i boden min som ikke er i bruk.Link Jeg er litt usikker på om det er 6mm eller 8mm, men for meg er den alt for tykk. Så den ble bare hengende. Men den er 15 meter, og blitt brukt en gang i skogen. Så om noen vil ha den, så si ifra. Henger i Oslo enn så lenge. Jeg tar den!! ¨ Edit: Eller nei, om den er for tykk for deg så er den iallefall det for meg Next Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 4. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2013 Ha ha. Da får noen andre få den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 4. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2013 Hvorfor synes du den blir for tykk? Bare tenkte på at du har litt større hund enn meg, så om den blir for tykk for deg og dine hunder så er det kanskje ingen vits at jeg roper at jeg vil ha den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 4. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2013 Jeg liker tynnere liner rett og slett, selv om de brenner mer i hendene. Jeg lurer på om det er 6mm, for jeg tviler på at jeg har vært dum nok til å kjøpe 8mm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 4. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2013 Ah Da kan sikkert noen andre få den, jeg har en line som jeg synes er litt for tynn, og jeg målte den nå og den er 6 mm Trodde den var enda smalere, men det var den ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 4. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2013 Da har jeg målt den, og jeg har tydeligvis vært så dum og kjøpt 8mm. Gudene veit hva jeg tenkte med da jeg kjøpte den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grim Skrevet 4. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2013 Tar den gjærne jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 4. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2013 Good. Da kan du få den. Du bor jo ikke så langt unna, så da kan vi vel avtales å møtes en dag? For jeg går jo turer nedover i ditt "rike" med jamne mellomrom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grim Skrevet 4. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2013 Supert! Er stort sett ledig jeg, så det er bare i si ifra når det passer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts