Gå til innhold
Hundesonen.no

Monas cirka-EFIT


Anemone
 Share

Recommended Posts

Jeg tenkte å prøve meg på dette i dag. Men siden jeg stort sett bare har jobbet med en artikkel i dag er jeg redd for at min første EFIT blir ganske kjedelig. Ikke var jeg pinlig nøye med å ta foto hver eneste time heller. Jaja, here goes...

Jeg glemte å ta med kamera på morgenluftningen, men ca klokken 9 var det tid for frokost og oppstart av PC-en

2013-05-01%2009.00.51.jpg

Etter hvert kom jeg i gang med artikkelskrivingen. Frk hund sov i sofaen, men ble litt forstyrret når jeg skulle hente noen bøker borte hos henne i titiden...

2013-05-01%2010.01.50.jpg

Så var det bare artikkelskriving i flere timer, og jeg skal ikke kjede sonen med bilde av det. Men i totiden var det endelig tid for tur:

2013-05-01%2014.13.11.jpg

Siden turen varte i mer enn en time, slenger jeg også med et bilde av det fine fastelavenstreet som fortsatt står på tunet til Lavvoen i Tromsdalen. Artig:-)

2013-05-01%2014.31.53.jpg

Vel hjemme ble det mer jobbing på meg, mens Mona slappet av i sofaen (heldige hund...)

2013-05-01%2011.10.20.jpg

Klokken åtte fikk jeg omsider sendt artikkelen til språkvask, og det var tid for kveldstur. Mona ivrig som alltid, tror hun har et par ender i sikte her:

2013-05-01%2020.14.45.jpg

Etter turen fikk Mona kose seg med tørrfisk...

2013-05-01%2021.06.39.jpg

....og nå som klokka er blitt ni, feirer jeg dagens jobbing med sjokolade og krim.

2013-05-01%2021.05.37.jpg

Neste 1. mai må jeg gå i tog, kjenner jeg...

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sukk ja, å kunne ligge på soffaen med god samvittighet... :P

Ja, nesten så jeg skulte bort på henne av og til :P

Såmyesnø :o Nå er jeg glad jeg ikke bor i Nord merker jeg :lol: Det burde ikke være lov å legge ut bilde av sjokolade... Kommet langt i boken forøvirg? Er den god?

Til og med jeg er lei av snøen nå! Har ikke kommet så langt i boken ennå - hadde "Lier Horst-maraton" i påsken, og merker at jeg er litt lei...

Fine Mona. :wub: Så slank og fin hun har blitt!

Hun er alltid slankere i vintersesongen - mye mer futt i henne da. Jeg må vel lære meg å redusere på formengden når temperaturen blir høyere og skiføret forsvinner. kanskje jeg klarer det i år :innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Ih, flere tromsøværinger! )

Hunder har det enkelt, altså. Jeg vil også kunne ligge på sofaen hele dagen, bare avbrutt av å sjekke rare fastelavenstrær. :P

Tror sofaligging ville blitt kjedelig i lengden, men jeg skjønner hva du mener :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søte lille krølle sitter i skrivende stund og slikker ut av det tomme yoghurtbegeret til en i kollektivet, så hun har det helt topp!

Jeg har vært mye opptatt i helgene i det siste, men hun hadde nok satt stor pris på å treffe Mona igjen snart. :) Vi kan jo snakkes nærmere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søte lille krølle sitter i skrivende stund og slikker ut av det tomme yoghurtbegeret til en i kollektivet, så hun har det helt topp!

Jeg har vært mye opptatt i helgene i det siste, men hun hadde nok satt stor pris på å treffe Mona igjen snart. :) Vi kan jo snakkes nærmere.

Mona vil helt sikkert treffe Mozza også :) Jeg er på seminar neste uke, fra og med neste lørdag blir jeg i byen helt til slutten av juli - så da skal ihvertfall ikke jeg ha problemer med å finne tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...