bea Skrevet 26. April 2013 Rapporter Share Skrevet 26. April 2013 Jeg har 2 regndresser fra Dogs Of Norway av tynt vanntett gortex-stoff til salgs Kjempegodt passform.. med strikker og stramme-striker og påsydd reflex. Jeg har hatt samme dress til min storpuddel og var kanon fornøyd Disse var dessverre for store til mine papillon-jenter.. Den ene ligger uåpnet i posen og den andre er bare prøvd. Jeg "glemte" å sende dem i retur innen fristen. 300 kr pr stk inkl frakt str 16 Bein 20 cm Kropp 56 cm Rygg 43 cm Hadde denne annonsen liggende ute før..og hadde flere som ville kjøpe.. Beklageligvis hadde jeg mnd med pc trøbbel (reperasjon, reklamasjon x 2 ..internett trøbbel osv sov over flere mnd.. blir hissig bare av å tenke på det).. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roxie88 Skrevet 27. April 2013 Rapporter Share Skrevet 27. April 2013 Jeg vil gjerne kjøpe en! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnitaW Skrevet 27. April 2013 Rapporter Share Skrevet 27. April 2013 Og jeg har sendt en pm, eller faktisk to pm'er.. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bea Skrevet 28. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. April 2013 AnitaW har sendt PM med info.. roxie 88 send pm med navn og adresse på pm Skjekk rygglengde.. den er 43.. ler litt ..for mine papillon er 27 og 30 cm så hvor jeg hadde hodet da jeg bestilte dem er uvist Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roxie88 Skrevet 28. April 2013 Rapporter Share Skrevet 28. April 2013 PM sendt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bea Skrevet 6. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2013 En dress igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts