Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Hei dere!

Forskerne på Haukeland sykehus har oppdaget at en medisin kanskje kan gjøre ME-syke friske. 140 syke til må prøve ut medisinen. Forskerne trenger 7 millioner kroner for å kunne starte. Det offentlige dekker ikke dette. MEandYou samler inn.

press_image.jpeg

Klikk her for å lese mer om innsamlingen og hvordan du kan donere.

Jeg har bidratt, og håper at så mange som mulig vil gjøre det samme! Husk at 20,- eller 50,- er mye bedre enn ingenting! Og noe som er minst like viktig er å dele det videre smile.png

I tillegg har Danske Bank Norge nå en konkurranse som kan gjøre det mulig for MEandYou å vinne 25.000,-, og det eneste vi må gjøre er å stemme. Man kan stemme en gang pr. dag frem til 25. april. Les mer her, og inviter gjerne venner!

Skrevet

Er det Rituximab-studiet?

Jeg er skikkelig dårlig på å sette meg inn i forskningen, enda jeg har ME selv (og ikke er syk nok til å bruke det som en unnskyldning til at jeg ikke orker :P ).

Skrevet

Nå har de opprettet en "Min Sak", som man kan skrive under på for at kommunen eller fylket ditt skal bli oppmerksomme på og støtte saken. Får fylket/kommunen nok stemmer har de plikt til å ta det opp. Les mer om det inne på linken! :)