Gå til innhold
Hundesonen.no

Trenger ny bærbar pc


Wanderlust
 Share

Recommended Posts

Jeg må nok titte etter ny bærbar. Jeg vil helst ikke bruke så mye penger på det - helst en 4-5000kr.

Kravet er egentlig ikke noe annet enn at den bør orke bildebehandling, og det er vel det (minnekortleser er et pluss).

Jeg har egentlig ikke peiling på hva som er bra, hva det skal hete eller noe som helst :P

Men kom over en til overkommelig pris: 2.6 GHz Intel Core i5-3230M prosessor

Intel HD Graphics 4000

6 GB minne og 1 TB (1000 GB) lagringskapasitet

Hvordan høres dette ut, i prisklassen 4000.?

Kom gjerne med tips til en spesifik pc :)

Endret av Monica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du kun skal bruke den til bildebehandling og slikt kan du ta nesten hva som helst i den prisklassen egentlig. Maskinene som kommer ut nå er alle kapable til å gjøre en del bildebehandling, uten at det skulle bli noe problem. Dog, om du har tenkt å redigere i 3d, så må du opp i prisklassene ;) Maskinene som kommer ut nå er vesentlig bedre enn de for noen år siden, og siden bilderedigeringen ikke "krever mer" av pc-en din så skal det meste funke.

Ps. Antar du får med windows 8, og hvis du ikke er vane med det fra tidligere kan det ta litt tid å sette seg inn i den. Om du ikke er interessert i det, så finnes det sikkert en del Windows 7 også.

Sjekk tilbudene på elkjøp/expert/lefdal o.l. Det meste der er kurrant for ditt bruk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...