Snøfrost Skrevet 18. April 2013 Rapporter Share Skrevet 18. April 2013 Jeg har jo bare vært innenfor en ring i utstillingssammenheng. Men på en Internasjonal utstilling i Sverige så hadde det regnet som fy i ørten dager før utstillingen. Ringen jeg stilte i var både våt, glatt og gjørmete. For min del endte det i et skikkelig mageplask så søla spruta, brillene havna flere meter unna og Freke så på meg og logra villt Jeg kunne jo ikke annet enn å le! og de gjorde også de fleste andre etter de hadde spurt om det gikk bra riktignok. Hunden fikk ingen CK den dagen, men fikk "særdeles godt gemytt" på kritikken Vi prøver å ikke gjenta den... På Norsk Vinner i 2011 i hard konkurranse ble Freke plassert som 2. beste hannhund fra Juniorklassen, jeg ble så glad at jeg glemte å bli stående for premieringen! Hvorpå dommer spurte om jeg ikke ville ha noen premiering Men jeg kom meg tilbake på plass da og fikk med meg Frekes første stor CERT. Satser på å ikke gjenta den også... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 18. April 2013 Rapporter Share Skrevet 18. April 2013 "hun har i det minste bra fart" sa dommern mens nurket viste hvor flink hun var til å løpe superfort i en ring.. Sent from my GT-I9100 spaceship 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 19. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. April 2013 På d4a da jeg startet kl 1 der spurte ringsekretæren om hvor gammel hun var, for hun så altfor ung ut. Hun trodde det var en valp Det spm får jeg visst ofte fra folk når hun er nedrøyta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts