Gidske Skrevet 11. April 2013 Rapporter Skrevet 11. April 2013 Noen som har en Julius K9 sele som de ønsker å selge? Hunden er rundt 20 kg, så regner med at en størrelse M eller 0 skulle passe? Siter
Enits Skrevet 4. Mai 2013 Rapporter Skrevet 4. Mai 2013 http://www.cleanrun.com/index.cfm?fuseaction=product.display&Product_ID=3301&ParentCat=449 http://www.cleanrun.com/index.cfm?fuseaction=product.display&Product_ID=2992&ParentCat=449 Gratis shipping for øyeblikket Siter
SiriEveline Skrevet 4. Mai 2013 Rapporter Skrevet 4. Mai 2013 Har en som ble brukt på brodern i camo farge. Men rosa er jo litt kulere da Siter
Raksha Skrevet 5. Mai 2013 Rapporter Skrevet 5. Mai 2013 Har en som ble brukt på brodern i camo farge. Men rosa er jo litt kulere da Skal du selge den? Størrelse? Pris? Lyst på, nemlig. Siter
SiriEveline Skrevet 6. Mai 2013 Rapporter Skrevet 6. Mai 2013 Skal du selge den? Størrelse? Pris? Lyst på, nemlig. Tror det er str medium, men kan sjekke. Om jeg ikke tar feil så passer det en munster på 20kg (53cm høy) på innerste hakket. Den ligger egentlig bare i en boks i boden og kjeder seg Siter
Raksha Skrevet 6. Mai 2013 Rapporter Skrevet 6. Mai 2013 Tror det er str medium, men kan sjekke. Om jeg ikke tar feil så passer det en munster på 20kg (53cm høy) på innerste hakket. Den ligger egentlig bare i en boks i boden og kjeder seg Da burde den passe til lukisen her tenker jeg. Tror han hadde blitt tøff i camofarger Om du vil selge den da 1 Siter
SiriEveline Skrevet 6. Mai 2013 Rapporter Skrevet 6. Mai 2013 Da burde den passe til lukisen her tenker jeg. Tror han hadde blitt tøff i camofarger Om du vil selge den da Det gjør jeg gjerne. Skal bare dobbeltsjekke at den er i fin stand når jeg kommer hjem 1 Siter
Raksha Skrevet 8. Mai 2013 Rapporter Skrevet 8. Mai 2013 Det gjør jeg gjerne. Skal bare dobbeltsjekke at den er i fin stand når jeg kommer hjem Send meg en pm når du har fått sett på den? Haster ikke 1 Siter
Recommended Posts