Gå til innhold
Hundesonen.no

Aska i nord-norge!


Sofie & Aska
 Share

Recommended Posts

Det øverste og nederste bildet... Nydelig!! Nord norge er fint, både sommer og vinter, men jeg kjenner nå, når jeg ser ut av vinduet og skuer ut på snøskavler som er større en Granden, at jeg savner sør norge :)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt du gir et godt inntrykk av Nord-Norge, for akkurat nå skal jeg ut og kose meg med 1,5 meter høye brøytekanter i den konstante rekka med helvetessatanstykjepelke snøbyger som bare TRØKKER innover kysten med en slags hevngjerrig lyst. Må være ekstrem tørke et sted i verden, mtp hvor ekstremt mye snø vi har for tiden...

8608821809_554c164384_z.jpg

Gikk nettopp et svært snøras i byen...

skredReinenWEB_4809035a.jpg

(nei, siste bildet er ikke aprilspøk... :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja altså den siste uken ++++ har jo ikke vært fult så fin som bildene gir inntrykk av... Heheheh. Hvor er det snøskredbildet fra?

På topptur igår (kistrandtindan) kom tåka med en gang vi nådde toppen. Tett tåke. Så ingen ting. Spiste et halvt eple før jeg innså at her måtte jeg bare få på meg skia og starte nedturen mens jeg fortsatt kunne se dem liksom. Endte opp i den tetteste skogen. :thumbsdown:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...