ghd13 Skrevet 26. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2013 Vi har muligheten til å få 1 eller 2 omplasseringshunder, eller direkte fra eieren da, men de skal omplasseres. Vi hadde egentlig tenkt at vi skulle ha oss en hannhund av denne rasen, men disse 2 har gått sammen i flere år, de er 6-8 år. Kan man da kun overta den ene, eller vil de savne hverandre for mye? Jeg er usikker på dette nå, å vi vurderer å heller overta begge, så de har hverandre, men jeg er ikke så erfaren i hundeverden, det er min mann som er det, så jeg ville høre hva de synes på et hunde forum, der de har skikkelig peiling Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 26. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2013 Tror det går helt fint å skille hundene jeg. Min erfaring er at hunder er utrolig tilpasningsdyktige. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 26. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2013 Hunder er tilpasningsdyktige, men jeg vil si at det kommer litt an på. Dere bør vertfall sjekke ut om de tåler og være hjemme alene etc uten at den andre er til stede. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 26. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2013 Synes hunder som har vært sammen så lengre, burde få forsette med det Om det går, gjør det helt sikkert. 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghd13 Skrevet 26. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2013 Vi har gitt han tilbakemelding nå ja, å vi kommer til, om vi er så heldige å få lov å overta de, til å overta begge to 14 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bikkjene Skrevet 26. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2013 så koselig de får komme til dere sammen :) Heldige de er ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghd13 Skrevet 27. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2013 Vi har bare sendt han mail om at vi kan overta begge, ikke fått tilbakemld om det er ok enda, så vi venter i spenning her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 27. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2013 Har du et telefonnummer så ville jeg definitivt ringt. Det gir som regel et bedre inntrykk og så er det mye lettere å få en magefølelse for både selger og kjøper. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghd13 Skrevet 27. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2013 Vi har snakket på telefon, å har sendt flere mailer Vi har avtalt at jeg måtte svare på mail nå, var han som sa det, så jeg må nok pent vente tror jeg, uansett hvor lyst jeg har til å ringe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts