Gå til innhold
Hundesonen.no

kaster opp..


jma
 Share

Recommended Posts

Har en vovve her som har kasta opp mange ganger siste døgnet, og nå romler magen hans noe helt forferdelig :P

Er det noe spesielt jeg kan gi han så magen blir bedre, eller burde jeg bare la vær å gi han mat en dag?

Burde jeg holde han i ro idag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når mine kaster opp, altså ikke bare en gang og så ferdig med det, så faster jeg de resten av dagen. Kun tilgang til mat. Når det later til at oppkast har stilnet, så får de litt ris (eller det er bare eldstemann som har vært ordentlig spysyk, så det er han jeg har behandlet slik) først, så ser jeg om det går bra. Neste måltid får han/de litt mer og neste igjen, blander jeg i litt av det vanlige fòret.

Har funket fint her, men vet andre gir rå kjøttdeig, fiskepudding osv også.

Så lenge hunden kaster opp, så gir jeg ihvertfall ingen ting, men sørger for at de får i seg nok vann.

Ang aktivitet så hadde jeg sett an formen. Du merker fort hvis hunden bare skal få opp litt rusk èn gang eller to, enn om den bare vil ligge i ro og slappe av og er pjusk mens den kaster opp flere ganger. Hvis sistnevnte, ser jeg ingen grunn til å dra den med på sprell før den kommer seg igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe :D han kasta opp seks ganger på formiddagen idag :( men han har ikke kasta opp noe etter det, så da satser vi på at det verste er over :) da gir jeg han litt ris i kveld, takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...