Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvalpefor


svea
 Share

Recommended Posts

Om noen små uker får jeg ei ny lita rottisjente i hus. Er mer enn 11 år siden sist jeg hadde valp - så da melder spørsmålet seg: Hvilket for er best for henne???

Har lest så øyet har blitt stort & vått, og må innrømme at jeg blir både forvirret og skremt av det jeg leser om produksjon av tørrfor. Ser ikke ut som mye av dette er egnet som hundefor egentlig.

Kanskje har noen av dere her inne bedre greie på dette enn meg - så håper på gode innspill.

Har blinket ut ett for jeg synes virker bra, og er spent på om andre også mener det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste fôr fra dyrebutikk er greie, det er individuelt hva hunden fungerer best på! Hva får valpen hos oppdretter? Om den får et ok fôr der så er det bare å fortsette med det :)

Jeg bruker Royal Canine på mine av tørrfôr, også får de vom og hundemat (våtfôr)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva som er best er vanskelig å si. Du finner de som har vært svært så fornøyd med Frolic fra dagligvaren :lol:

Men jeg anbefaler deg i høyeste grad å holde deg vekk fra dagligvaren når du skal velge for.

Men vi har foret på Royal Canin (Puppy og senere jr) og vom&hundemat. Er strålende fornøyd med det på våre 4 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som er best er jo slike for som orijen o.l. som har høyt innhold av kjøtt og er kornfrie. Orker man våtfor så hadde jeg sett på Norwegian polar eller Vom og hundemat sitt, hadde valgt det forran tørrfor anny day(mangler bare fryser), og utenom det så er som sagt de fleste dyrebutikkfor greie, men at hvilket av dem som passer din hund best må du finne ut av underveis da det er ganske individuelt hvordan hunder reagerer. Av dyrebutikkfor så liker jeg Royal Canin best også har jeg eukanuba (da fortrinnsvis høyenergiforet og lam og ris variantene) på en 2. plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...