monagh Skrevet 1. Januar 2006 Rapporter Skrevet 1. Januar 2006 Hei alle hundevenner, og godt nytt år. Jeg heter Mona, 35 år, samboer, 2 egne barn og 3 stebarn og venter i stor spenning på at schæfervalpen min skal bli født... Hvis alt går etter planen kommer den til meg i febr/mars. Har vært uten hund nå i 2 år, og begynner å få litt abstinenser. Gleder meg til å bli bedre kjent med dette forumet.
Baby Skrevet 1. Januar 2006 Rapporter Skrevet 1. Januar 2006 Hei og velkommen. Bare spør om du lurer på noe. Endelig noen som er litt nermere meg og. Bor i Namsos selv. Kan jeg spørre hva slags oppdretter du skal ha fra?
Ricco Skrevet 1. Januar 2006 Rapporter Skrevet 1. Januar 2006 Velkommen hit! Hvor får du valpen i fra da? (nysgjerrig...)
monagh Skrevet 1. Januar 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Januar 2006 Hei igjen. Jeg har kontakt med kennel Rewyr for forvertavtale. Litt artig, fordi jeg har akkurat oppdaget ei anna her på hundesonen som har en valp derfra. "Forte meg å sende pm".
Ricco Skrevet 1. Januar 2006 Rapporter Skrevet 1. Januar 2006 Hei igjen. Jeg har kontakt med kennel Rewyr for forvertavtale. Litt artig' date=' fordi jeg har akkurat oppdaget ei anna her på hundesonen som har en valp derfra. "Forte meg å sende pm".[/quote'] Hehe, stilig! ja da har du og Stinemor noe til felles!
Toya Skrevet 2. Januar 2006 Rapporter Skrevet 2. Januar 2006 velkommen finni en herlig rase ja hehe...
Yakine Skrevet 2. Januar 2006 Rapporter Skrevet 2. Januar 2006 Heihei, og velkommen hit til oss! (har sendt deg PM )
Taz Skrevet 2. Januar 2006 Rapporter Skrevet 2. Januar 2006 Velkommen.. :mrgreen: Schæfer er en herlig rase.. :mrgreen:
monagh Skrevet 3. Januar 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Januar 2006 Da er valpene født.... Stakkars hundemor fikk 10 stykker.. =D> http://www.schaeferhunder.com Mona
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar