Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet
Hvor er det Buddy her i Rogaland, Taz?

Er nok bare Buddy i Haugesund. :hmm:

Så du får bruke tilbudet til Marthe. :ahappy:

Skrevet

Jeg var innom dyrebutikken! Prøvde på ett turkis på prikkedyret :D Det var RÅÅÅTØFT!! WOW liksom. Hang det på plass å greide å gå derifra uten å kjøpe hverken til prikkedyr eller kelpie :shocked: Men jeg kjenner at jeg nesten MÅ innom å kjøpe til en av dem!!! :P Prikkedyret har 3 hurttahalsbånd *fnis* Men åååh, dette var jo så kult... Og jeg greide ikke å bestemme meg for 45 eller ikke til kelpiehannhund :hmm:

Og de var da voldsomt utplukka i størrelser allerede :( Venninna mi skulle ha tostk i størrelse 40 ett i turkis og ett i råsa og det var utsolgt... De hadde 1 i turkis igjen i prikkedyretsstørrelse, så nå er de jo sikkert utsolgt :icon_cry:

Guest janson
Skrevet

Hvis jeg nå ikke er helt på jordet så mener jeg å huske at Mikke har 45 cm i Hurtta. :)

Skrevet
Hvis jeg nå ikke er helt på jordet så mener jeg å huske at Mikke har 45 cm i Hurtta. :)

Er han å regne som en kraftig kelpis eller normal? eller middels? hahaha :D Skulle ønske Buddy hadde nettbutikk jeg, så mye mer praktisk.

Guest janson
Skrevet

Tja.. Str sumobryter?

8047881703_63beea5ef7_o.jpg

:lol: Neida. Men han er av den kraftigere typen i tillegg til at han er lite fotogen. :lol: