simira Skrevet 16. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2013 Var innom i dag, og så tilfeldigvis at de selger ut vinterens kolleksjon. Fikk kjøpt fine gode varmedekken fra Richo til begge hundene. De har varmedekken (hovedsaklig store eller små størrelser, lite mellom), fleecedekken, regndresser mm. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 16. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2013 Søsteren min kjøpte ett til Casper forrige uke, er spent på om det passer Men 150 for et ulldekken til stor hund er jo ikke all verdens. Kan jo selge det på sonen til 500 hvis det ikke passer 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 16. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2013 Søsteren min kjøpte ett til Casper forrige uke, er spent på om det passer Men 150 for et ulldekken til stor hund er jo ikke all verdens. Kan jo selge det på sonen til 500 hvis det ikke passer 65 cm satt som et skudd på Kovu ihvertfall (ca. 37 kg nå). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 16. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2013 65 cm satt som et skudd på Kovu ihvertfall (ca. 37 kg nå). Hun kjøpte 60 til Casper, 65 blir ofte alt for stort. Så håper det passer! Innbiller meg at Kovu er litt større enn Casper? Casper veier 34-35 nå, 36 hvis han er i toppform med muskler.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 16. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2013 Hun kjøpte 60 til Casper, 65 blir ofte alt for stort. Så håper det passer! Innbiller meg at Kovu er litt større enn Casper? Casper veier 34-35 nå, 36 hvis han er i toppform med muskler.. Da passer det helt sikkert, 65 var ok romslig til Kovu (han skal normalt opp 3 kg). Akkurat strikkene bak var litt stramme, men ser ikke for meg at vi kommer til å bruke de uansett. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 16. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2013 Så de hadde det tilbudet på Hønefoss også. Vurderte å kjøpe et dekken, men fant i grunnen ut at bikkjen her har nok dekken og utstyr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 16. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2013 Hva slags dekken/merker har de der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 16. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2013 Hva slags dekken/merker har de der? Stort sett Richo de hadde igjen på Alna ihvertfall. Både varmedekken, ulldekken og fleece. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 16. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2013 Richo ulldekkene er helt super! Har brukt det til både Merethe og Harly, knallfornøyd! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 16. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2013 Det er alle dekken fra RICHO, de skal ut av sortimentet. Alle Tropehagen Zoo og TAM selger de ut Vurderte å lage en tråd her inne om det selv for en stund siden, men tenkte kanskje det ville bli oppfatta som reklame siden jeg jobber der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annik Skrevet 16. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2013 De koster 149,- på nettbutikken og Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 16. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2013 Det er alle dekken fra RICHO, de skal ut av sortimentet. Alle Tropehagen Zoo og TAM selger de ut Vurderte å lage en tråd her inne om det selv for en stund siden, men tenkte kanskje det ville bli oppfatta som reklame siden jeg jobber der Sjekk fb, sendt deg mld! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 16. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2013 Hmm får dra med meg lundehunden på Liertoppen på mandag da og håpe de har noe igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 16. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2013 Og der ble det bestilt to dekken hver til hundene til 596 kr, det er ikke verst Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 16. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2013 Og der ble det bestilt to dekken hver til hundene til 596 kr, det er ikke verst Gleder meg til bilder av gutta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 16. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2013 Skal vel klare å få dokumentert det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 16. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2013 Jeg finner ingen nettbutikk, jeg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 16. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2013 Jeg finner ingen nettbutikk, jeg? http://www.dyrebutikk.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annik Skrevet 17. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2013 Jeg finner ingen nettbutikk, jeg? www.tropehagen-zoo.no Edit; Så nå at Bie allerede hadde gitt deg link til samme side 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 20. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2013 I dag kom dekkene 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 20. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2013 Jeg skulle bestille, men manglet penger på konto. At mannen min da kun har Visa Electron kids edition er SVÆRT irriterende, så da sitter jeg bare her og er misunnelig på gutta til Frida som har så fine dekken. *sutresutre* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 20. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2013 jeg fikk kjøpt et på Tam på liertoppen, de hadde masse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 20. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2013 Jeg skulle bestille, men manglet penger på konto. At mannen min da kun har Visa Electron kids edition er SVÆRT irriterende, så da sitter jeg bare her og er misunnelig på gutta til Frida som har så fine dekken. *sutresutre* Får du ikke betalt med Klarna faktura da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 20. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2013 Jeg skulle bestille, men manglet penger på konto. At mannen min da kun har Visa Electron kids edition er SVÆRT irriterende, så da sitter jeg bare her og er misunnelig på gutta til Frida som har så fine dekken. *sutresutre* Får du ikke betalt med Klarna faktura da? Shit, kanskje jeg kan det? *huske å sjekke når jeg kommer hjem* 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 20. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2013 Ja, man kan betale 14 dager etter bestilling Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts