Gå til innhold
Hundesonen.no

Simiras mars-EFIT


simira
 Share

Recommended Posts

Tenkte at siden vi var på reise så var det jo kanskje noe spennende å presentere. Ettersom vi var uten nett fra fredagen og en god uke framover så er vi litt forsinket med selve presentasjonen. Vi får se... Tidsforskjell kombinert med kamera med sommertid gjorde ihvertfall nok utfordring for å få riktig tid på alt!

Ca. 10 stoppet flybussen på Gardermoen, og jeg kom på at det var EFIT!

P1040728.JPG

Klokken 11 er vi klare for boarding ved gaten. Cuddles er min reisende røde panda, eller Travelling Firefox, som er med meg og Tollef på reiser over hele verden. Til nå har han nøkkelringer fra 21 ulike land. Halsbåndet med nøkkelringene er blitt så stort og tungt at det er ikke med på selve reisene lengre...

P1040730.JPG

I tolvtiden fikk vi servert ande-wraps på flyet.

P1040731.JPG

Klokken ett. Kindle er kjekt å ha på reise!

P1040733.JPG

Klokken to norsk tid, ett engelsk tid glemte jeg å ta bilde, siden vi holdt på å gå av fly og gjennom passkontroll og styr.

Så er vi i England og stiller klokken en time tilbake, dermed er klokken ca. to når vi finner B&B'n vår like ved denne typisk engelske puben.

P1040735.JPG

En liten time senere sitter vi på tuben inn til London for litt shopping og middag med venner.

P1040738.JPG

Nærmere fire har vi kommet oss til Liverpool Street Station og prøver å finne veien til Spitalfields market.

P1040740.JPG

Et kvarter senere:

P1040743.JPG

Halv fem. Tollef og en geit. Geiten øverst.

P1040744.JPG

De har ikke ShakeAway i London, så jeg måtte nøye meg med en fra Patisserie Valerie. Ikke så verst, den heller.

P1040745.JPG

Klokken er seks, jeg har vært på SportsDirect og kjøpt nye treningsklær for nærmere tusen kroner. Tatt i betrakning av pundet er lavt og SD billig så var det en god handel. :D

P1040746.JPG

Syv, vi har funnet puben der vi skal møte en kompis. Vente-øl.

P1040752.JPG

Åtte, middag fortært, mer øl på gang.

P1040754.JPG

Ni. Jeg begynner å synes at det er på tide å gi seg. Vi har en time å reise tilbake til Heathrow og en kort natt før vi må opp klokken fem for å rekke fly til Marokko.

P1040755.JPG

Klokken kvart på ti har vi endelig rotet oss til nærmeste undergrunn som tar oss til London. Da vi kom til B&B'n på Heathrow ramlet vi ganske umiddelbart i seng uten noe kameradokumentasjon.

P1040756.JPG

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...