Gå til innhold
Hundesonen.no

kresen eller matgla hund?


~Marlene~

har du en kresen hund?  

48 stemmer

  1. 1.

    • nope ikke i det hele tatt!
      19
    • ja til de grader
      18
    • er ikke sikker hva jeg skal svare
      11


Recommended Posts

min mira er helt crazy etter mat...hu eter salat, tomater kål osv som jeg aldri kunne drømme om at hu spiste! hu SPIER BOKSTAVLIG talt alt hun finner ;)

vega er mere kresen i matveien :wink:

slitsomt å passe på mira heile tia, sku trur magen aldri ble full! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Balder kunne sikkert spist til han sprakk, han er ikke den type hund som kan ha et tyggebein liggende for det forsvinner rimelig kjapt. Han går også gjennom bosset når vi er på besøk hos folk som har det stående på gulvet(har det i skap selv som han ikke klarer/har pøvd å åpne, han er en problemløser så forskjellige lokk er ingen problem. En svær griseknok forsvinner på max 20 min, ikke en liten smule igjen ;)

edit: han spiser også gulrot, banan, mandarin og forskjellige andre frukter og grønnsaker bare han får sjansen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Buster er ekstremt matglad, han spiser alt utenom sitrusfrukter ( til og med tapet ;) ) .

Der vi bodde før måtte vi låse kjøkkendøren fordi han lærte seg å åpne skapdøren der søpla stod. Her vi bor nå har vi ikke håndtaj på døren, men en innskjæring på en måte å den klarer han ikke å åpne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det sånn så har du ikke møtt matglad hund før du har møtt Tinka.

Eller Lucas. ;)

Han spiser alt! han har aldri fått mat når jeg spiser og heller ikke ved bordet, men allikevel sitter han og tigger når vi spiser, når jeg sitter på rommet å spiser et eller annet, så er han ikke treig med å legge seg under bordet å vente på at smulene skal falle ned nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vesla er veldig kresen.

Det er masse godbiter og mat hun ikke liker. Tror nok det eneste hun gjør alt for er pølser. Da sitter hun på plass og kommer når jeg roper ;)

Lisa er et matvrak. Hun spiser alt hun får tak, bortsett fra sitrusfrukter og ting som inneholder sitrusfrukt(les:sitronbrus). Hun er heller ikke så glad i tørrfor lenger fordi de som hadde ansvaret for henne før meg ga henne kun Friskis boksemat( :evil: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hverken eller egentlig. Hun liker alt hun får fra meg' date=' eller alt hun stjeler, men det som ligger i matskåla hennes kan bare ligge, hehe. Hun spiser mye forskjellig, men ikke så mye av hvert.[/quote']

Hehe, sånn er Banjo også. Så lenge jeg spiser det, så spiser han det. Men mat som er i matskåla. Nei takk. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hverken eller egentlig. Hun liker alt hun får fra meg' date=' eller alt hun stjeler, men det som ligger i matskåla hennes kan bare ligge, hehe. Hun spiser mye forskjellig, men ikke så mye av hvert.[/quote']

Hehe.. igrunn bra beskrivelse av Billy det der :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...