Ingridhw Skrevet 7. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2013 Hvor får jeg tak i en furminator? Finner ingen sider som sender til Norge. Er det vanlig å ha i dyrebutikker? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 7. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2013 Ja, de aller fleste dyrebutikker har, men du får dem billigere på eBay. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 7. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2013 Har sett det til salgs i flere dyrebutikker og på dyreklinikker. Har sett flere nettbutikker som selger også, f.eks. hundeutstyr.no. Er litt usikker på hvor man får det billigst. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingridhw Skrevet 7. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2013 Fant noen nå. Men nesten 700kr for en furminator til medium hund med lang pels, er ikke det mye? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 7. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2013 Fant noen nå. Men nesten 700kr for en furminator til medium hund med lang pels, er ikke det mye? Jo! De er dyrere enn de fleste andre børster, men det var litt i overkant. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingridhw Skrevet 7. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2013 Da tror jeg at jeg prøver eBay og sjekker dyrebutikker. Har forhåpentligvis et par uker på meg før røytinga begynner! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puttiva Skrevet 7. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2013 Suverene børster som er verdt prisen sin på rett type pels. Jeg kunne aldri brukt en slik på Samojed-pelsen til dyret her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hampus Skrevet 7. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2013 (endret) Eller du kjøper den rimelige utgaven på Felleskjøpet fra Morene produkter. Har hatt min lenge, brukte den på både hund og hest. Funker knall. http://www.morene.no/hundeutstyr/pelspleie-og-utstilling/pelskniver-og-flokekuttere/vivog-royte-eliminator Endret 7. Mars 2013 av Hampus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingridhw Skrevet 7. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2013 Suverene børster som er verdt prisen sin på rett type pels. Jeg kunne aldri brukt en slik på Samojed-pelsen til dyret her. Glemte å skrive det, men jeg har en toller. Glad hun ikke har polarhundpels slik hun røyter! Eller du kjøper den rimelige utgaven på Felleskjøpet fra Morene produkter. Har hatt min lenge, brukte den på både hund og hest. Funker knall. http://www.morene.no/hundeutstyr/pelspleie-og-utstilling/pelskniver-og-flokekuttere/vivog-royte-eliminator Den hadde en litt snillere pris, ja! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 7. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2013 Jeg fant en relativt billig på ebay. Husker ikke butikken. Tror det var litt over 300,- for den store til lang pels. Susie's pet butique, tror jeg selgeren kalte seg. Tok litt under ei uke fra jeg bestilte til den havna i postkassa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annik Skrevet 7. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2013 Tropehagen Zoo selger, iallefall. Men de er i overkant dyre, synes jeg iallefall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts