Gå til innhold
Hundesonen.no

Ørevoks - betennelse?


Recommended Posts

I dag la jeg merke til at Gira hadde veldig mye mørkt puss i ørene. Jeg synes ørene lukter, men ikke noen vond lukt. Bolledeig, faktisk! :P

Men, er dette bare uskyldig ørevoks, eller er det betennelse? Hun klør ikke eller rister på hodet eller noe.. Bør jeg fjerne det, eller skal det bare få være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville tatt bomull fuktet med vann og gjort rent. Det kan være helst uskyldig, men ørevoks pleier jeg alltid å fjerne.

Jeg bruker Optima til ørerens. Da drypper jeg en god mengde i øret og så masserer jeg utpå øret til jeg vet at rensen har fordelt seg godt. Så tørker jeg med bomullspad der jeg kommer til etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følg med det etter rensing. Kommer det fort igjen ville jeg dratt til dyrlegen.. Lukter det bolledeig, kan det være gjærsopp..

Sent from my GT-I9100

Vi skal til dyrelegen for å vaksinere henne i morgen, så kan spørre han i samme slengen da :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følg med det etter rensing. Kommer det fort igjen ville jeg dratt til dyrlegen.. Lukter det bolledeig, kan det være gjærsopp..

Sent from my GT-I9100

Vi skal til dyrelegen for å vaksinere henne i morgen, så kan spørre han i samme slengen da :)

Lurt :)

Sent from my GT-I9100

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...